שלא כדרך הטבע

אמש התקיים במסעדת יוליה שבדרום נמל תל-אביב ,אירוע לרגל השקת היינות האדומים מסדרת טבע של יקבי בנימינה ,הסדרה הבסיסית של היקב שכוללת לא פחות מתשעה יינות .כל מי שהגיע זכה ליהנות מכל מיני דברים

כפכפים – סוליה מגומי ,קשיחה בחלק התחתון ,רכה בחלק שבא במגע עם כף הרגל .הרצועות הצהובות קצת צמודות בהתחלה אבל אחרי כמה דקות משתחררות קצת ונותנות אחיזה מעולה .מוצר שימושי ואיכותי ,מעניין אם יחזיקו מעמד עד הקיץ הבא

טי-שירט – בד דק ,מאלה שישנו צורה אחרי שלוש או ארבע כביסות .בחלק הקדמי הדפסה של לוגו המותג ,בדיוק מעל הלב .בגב ,צילום של נוף כפרי עם עץ גדול ובחורה רצה ,שנחתך בצידו הימני על ידי בקבוק קברנה סוביניון מסדרת טבע ומעליו הלוגו .מתחת לתמונה שורה של נקודות צבעונית ושטח כחול כהה עם הכיתוב – קברנה סוביניון כריזמטי מבית יקבי בנימינה

כובע – 100 אחוז כותנה בצבע חום בהיר .מצחייה קשיחה מעוגלת מעט ולוגו המותג רקום בדיוק מעליה במרכז .לוגו היקב רקום במרכז הצד האחורי

שרוואל – בד כותנה דקיק ,שרוך קשירה בחלק הקדמי ולוגו ,קצת גדול מדי מודפס בחלק העליון של הצד הקדמי ,היצרן ממליץ לכבס ביד

14 תגובות to “שלא כדרך הטבע”

  1. עודד י. Says:

    נו ואיך היינות?

    כל כך גרועים?

  2. Islay Says:

    גדול. (:

  3. גל Says:

    בקיצור להתרחק

  4. גלעד א Says:

    אהבתי את הכותרת

  5. drinking Says:

    הייתי צריך את התגובה של עודד בשביל להיות בטוח שהבנתי נכון
    🙂

    הקברנה 'לקח' בקטיגוריה שלו ביינות סופרמרקט
    http://www.hashulchan.co.il/Index.asp?ArticleID=11391&CategoryID=70&Page=1

    אבל הרבה פעמים אני לא רואה עין בעין (אם להתנסח בעדינות) יינות שכותבים עליהם ב'על השולחן', למרות הערכתי הרבה לכותבים

  6. kinks Says:

    מצחיק 🙂

  7. אור רכס Says:

    כל זה ועוד צריך לכבס את השרוואל ביד?

  8. drinking Says:

    אתה לא לבד…

    http://www.fat-guy.net/30924/teva_binyamina

  9. אוהד Says:

    דרינקינג,
    אז לא הבנתי,
    אתה בעד על השולחן או לא??

  10. drinking Says:

    אני בעד על השולחן, קורא באתר האינטרנט באופן קבוע ונהנה מאוד מהכתבות ומהפרספקטיבה שהן מציעות. אפילו בנושאים שכולם כבר כתבו עליהם – אני מוצא שיש לכותבים זווית מעניינת ומשהו לחדש.

    עם זאת, לפעמים הטעם של המדרגים שונה משלי* , מה שהתבטא במיוחד בטעימת הסופרים (ואם חייבים לציין, במיוחד 'אדום יבש' של סגל) – ולכן ציינתי שאני לא מסכים עם כל הדירוגים/רשמים שיש בכתבה, אבל מביא אותה בכל זאת.

    * עוד לא נתקלתי במבקר/כתב יין שהדעות שלו ושלי היו תמיד אחידות, ולעתים אני מוצא ציונים שנראים לי נמוכים לדעתי (ביחס ליינות אחרים שהמבקר דירג), או להיפך, ולעתים אף רשמים שאני ממש לא מבין מה הקשר בינהם לבין מה שאני טעמתי (ונאלץ לקשר את זה לשוני בין בקבוקים או לבקבוק פגום שקיבלתי).

  11. ענת Says:

    ליאיר היקר,
    קשה לי להאמין שעד כדי כך סלדת ממה שטעמת שמצאת לנכון להתרכז רק בכפכפים (אפילו במגזין לאישה לא מפרטים כל כך הרבה על פריט לבוש אחד…)
    אני דווקא מאוד אוהבת את היינות של בנימינה. חוץ מזה שהם במחיר שווה לכל נפש, האדומים שלהם תמיד היו ותמיד יהיו (אני מקווה, כי אני קליינטית וותיקה!) נהדרים. אני מגישה ומלווה איתם כמעט כל ארוחה רבת משתתפים, וכל הסועדים אצלי מרוצים.
    ודרך אגב, מאוד יפה מצידם לחלק מתנות למוזמנים – זה גם נשמע ממש הולם, שסדרה שעונה לשם טבע תלווה בלבוש טבעי כמו שרוואל וכפכפים, ממש נחמד מצידם!

  12. מיקי Says:

    תגובה לענת. לא את לא שותה בנימינה. כן, את שייכת למשרד יחסי הציבור של היקב. את גם לא אוהבת בנימינה שכן אם את אוהבת את לא מבינה דבר וחצי דבר ביין. את קללינטית וותיקה ? איפה במכולת של נאג'י בשוק הכרמל ? חילקת מתנות לאורחים יפה מצידך ומצד משרד יחסי הציבור אבל זה לא יעשה את היין של בנימינה ליין טוב. הדרך לשם ארוכה ורצופה כפכפים וחולצות טריקו…

  13. ויקי Says:

    ענק!!!!!!!!!!!!!!!!כל הכבוד!אהבתי

  14. תיקי Says:

    מצטערת לקלקל את המסיבה.
    זו סתם גסות רוח ללא כיסוי מקצועי.

להשאיר תגובה

