שותים ב-4 ביולי

בשבוע שעבר טעמנו יינות מאמריקה .הטעימה עצמה לא הייתה מאוד מרשימה ,אבל אחד המנצחים-ריזלינג שאטו סן מישל 2005 ,החזיר אותי לטקסט שכתבתי ביולי 2006 על הגוורצטרמינר מאותו יקב .הייתי אז בענין בעניין של פרידות

הוא אמר שאנחנו צריכים לדבר .אנשים שיש להם דברים טובים להגיד אף פעם לא אומרים שהם צריכים לדבר ,כך שהיה לי ברור שזו לא הולכת להיות שיחה נעימה .בכלל ,מאז שהוא שאל אותי מה דעתי האמיתית על זו שהוא הולך להתחתן אתה הקיץ ,וכמו מפגר עניתי לו ברצינות ,לא יצא לנו לדבר יותר מדי .האסטרטגיה שלי במקרים כאלה היא לקבוע מוקדם ,כדי להשאיר לעצמי אופציות לשיקום הערב במידה והוא יתחיל מזעזע

אז קבענו מוקדם ופצחנו בבקבוק שאטו סאן מישל גוורצטרמינר 2004 .הגוורצטרמינר האמריקני החצי יבש הזה ,היה מתוק מדי ולתסיסה העדינה שלו התרגלתי רק אחרי הכוס השנייה ,כשהשיחה הלכה והעמיקה למחוזות יחסינו לאן , מסתבר שהמיועדת לא כל כך סובלת אותי ,ודי שונאת אותו כשהוא נמצא לידי ,לכן הוא מציע שניפרד לתקופה.

כשסיימנו את הבקבוק ,התברר שהמתיקות הזו דווקא מתאימה לנו אז הזמנו עוד אחד ,שתינו אותו בשתיקה והלכנו .הוא הביתה ואני לתור אחר אלכוהול סמיך יותר .אף פעם לא זרק אותי גבר .אני חושב שאפשר לקרוא לזה פרידה

ולעניין קצת יותר חגיגי .ברביעי ביולי ,החל משבע בערב ,תתקיים באינגה ביץ 'בחוף הרצליה מסיבת יום עצמאות אמריקאית ,שתכלול על פי המארגנים דוכני בירה ,בשר על האש ושלל פרסים .חג שמח

2 תגובות to “שותים ב-4 ביולי”

  1. אור רכס Says:

    ב-4 ביולי יש בניו יורק התארגנות ישראלית. עושים ברביקיו (ולא "על האש") שותים באדווייזר ולא משתמשים בשיטה המטרית.
    אחלה יום!

  2. יאיר גת Says:

    יש גם פטישים מפלסטיק?

כתיבת תגובה

