נשבר הגב מהפסח הזה

לא הגב שלי אלא של השליחים שעולים ויורדים במדרגות ביתי הצנוע עם כמויות יין שיספיקו לי עד לפסח הבא ,בתנאי שלא אשתה יותר משניים ביום .היצרנים מדווחים על עלייה של ארבעים אחוז במכירות היין בארץ .אני מדווח על עלייה של ארבע מאות אחוז בכמות הבקבוקים שמגיעים אלי באריזות מהודרות ובתוספת קומוניקטים מאירי עיניים .על רובם אגב ,אין ממש מה לכתוב למרות שאני מבטיח לנסות .בתוך ים היין הזה ,ביעור החמץ במבשלת הגמל המרקד מבליח כמו מגדלור באפלה ובדיוק לשם אני מתכוון לנווט את ספינת השותים שלי ביום חמישי 29.3 ,כי אם הגב של הגמל כבר נשבר ,אז לפחות שישבר מריקודים

באותו יום ,החל מהשעה שמונה בערב ועד אחרון השותים ,תיערך במבשלה ,שברחוב התעשייה 12 בתל אביב ,מסיבת חביות שבה יימזגו לא פחות משמונה סוגי בירה כולל יציאות מסקרנות כמו: צ'רי-וונילה-סטאוט ,ביטר הרב ,ת'רוג וויט -בירת אתרוגים ,וגם בירה בשם גולם – איי.פי.איי עם לא פחות מ- 6.9 אחוזי אלכוהול .חוץ מהבירות יהיה גם מרטיני מרור- אלוהים יודע מה זה ,ויוגרלו כובעים וחולצות .בקיצור ,הולך להיות שמח

כניסה לאירוע תעלה 50 ש"ח כולל כמה בירה שתצליחו לשתות .חברי מועדון הבירה הישראלי ישלמו רק 45 שקלים ומומלץ להירשם באתר המבשלה כי מספר המקומות מוגבל .המלצות נוספות שנתבקשתי להפיץ :שתו באחריות ,קחו איתכם נהג תורן ,ותתאפקו עם הניקוטין .העישון ייאסר בשטח המבשלה

 

4 תגובות to “נשבר הגב מהפסח הזה”

  1. drinking Says:

    אהלן

    לגבי היין, אני מוכן לערוך איתך פאנל כותבי וורדפרס אם אתה צריך עזרה בשתיה/כתיבה 🙂
    המסיבה של הגמל נשמעת מעולה, אבל אין סיכוי שאני אצליח למצוא מישהו שיהיה מוכן לנהוג, ולהגיע בשביל לשתות בירה אחת יבאס אותי יותר מאשר להישאר בבית…

    אגב, שאלה מקצועית: איך היית כותב על יין שאתה מאוד לא ממליץ להתקרב אליו, ובכל זאת שומר על פוליטקלי קורקטנס?

  2. יאיר גת Says:

    פעם הייתה לי חברה מבקרת סרטים ,כשאנשים היו אומרים לה' איזה כיף לך את רואה את כל הסרטים 'היא נהגה לענות :אין לכם מושג איזו זוועה זו לראות את כל הסרטים .היות ורוב היין שמגיע לכאן הוא יין שולחני ישראלי ,אני לא רואה להטריד עבורו יותר מאדם אחד .פאנל כותבי וורדפרס ראוי לחומרים טובים יותר לכתוב עליהם .בכל מקרה אנחנו באמת צריכים לעשות את זה פעם

    לגבי השאלה המקצועית ,לא בטוח שאני הבנאדם לברר איתו ענייני פוליטיקלי קורקטנס ,אבל אם היין ממש גרוע הייתי או מתעלם ממנו או מאזן את המלצת ההתרחקות בעזרת המלצה חיובית על יין מאותו יקב .במידה וליין גרוע מתלווה גם חוצפה ,כמו מחיר מטורף ,או סיפורי בציר ידני בשעת שחר ,כנראה שהייתי מתעצבן ופשוט ממליץ להתרחק .הגישה הזו אמנם עזרה לי לרכוש כמה שונאים בענף אבל באמת שלא הרבה ,הרוב מסתפקים בלעשות פרצוף נעלב וממשיכים הלאה כרגיל

  3. drinking Says:

    לא טענתי משהו בסגנון "איזה כיף לך" אלא הצעתי לעזור פרקטית בטיפול במלאי… 🙂

  4. יאיר גת Says:

    ברור ,אני פשוט סבור שאתה ראוי למלאי איכותי יותר

להשאיר תגובה

