אל תנסו את זה בבית

הבהרה :הפוסט מכיל שני משקאות שלא כדאי לנסות בבית ,אבל למי שיישאר עד הסוף מובטחים דברים טובים

מישהו שקרא את פוסט הקוניאק-טוניק שלי- עוד מעט חוגג שנה הפוסט הזה ,שאל אם ניסיתי אניסים עם טוניק .הבטחתי שאבדוק .הבדיקה היבשה העלתה לא מעט סיפורים מאת תיירות אמריקאיות ביוון ,שהתחילו את הערב עם אוזו טוניק וסיימו אותו עם יוונים בעלי שם דומה ושפם .אז לקחתי את האוזו-טוניק לסיבוב וכמו שהבטחתי בכותרת לא חייבים לנסות את זה בטח שלא בבית .הטוניק לוקח את האניס למחוזות ריח מתוקים מדי ,האמצע סביר – מריר-מתוק ,ועם מה שנשאר בפה אחרי הלגימה אפשר להדביק מכונית לתקרה – דביק ומעלה .יכול להיות שצריך לחזור למיקס הזה בימים יותר חמים , עם המון קרח ואניס פחות תוקפני ,אבל בינתיים אני מעדיף את האוזו שלי נקי

לפני כחודש ,השתתפתי בטעימת פינו נואר של אתר בקבוק .את קאנטה זפאטה אלאמוס פינו נואר 2005 סיכם שגיא קופר בשם הפאנל כיין לא בולט והוא זכה ל-84 נקודות .השבוע פתחתי אותו בבית ואני שמח לבשר שהפאנל צודק .היין אכן לא בולט .זה לא שהוא עשוי רע או משהו .שותפתי לשתייה אפילו נהנתה ממנו .אבל למרות זאת ולמרות כמה רגעי פריחה באמצע וחמיצות שיכולה להחזיק מאכלים די שמנים ,זה לא ממש יין שאפשר להגיד עליו משהו מעבר לחוסר הבולטות שלו .אפלו המחיר – חמישים ואחד ש"ח ,לא הופך אותו לאטרקטיבי ,היות ומחסור חמור במאפיינים מונע ממנו לשמש אפילו כפינו נואר למתחילים .בטעימה אגב ,הענקתי לו 81 נקודות

ולסיום ,כמו שהבטחתי ,כמה דברים שלא באמת חייבים לנסות אבל כדאי

ערב יינן בלוקאס – והפעם עם יקב רקנאטי – 21.3 .החל מהשעה 20:00

פסטיבל יין בטיב טעם ,ראשון מזרח – שווה לעלות לרגל למקדש האוכל הזה גם בלי סיבה מיוחדת ,אבל בתאריכים 20 – 22 למרץ הולך להיות שם פסטיבל של טעימות ,מבצעים והנחות על יין ואלכוהול .תמורת 30 ש"ח תקבלו כוס טעימות ותוכלו להתארגן טוב יותר לחג ,לפחות מבחינת המשקאות

יום פתוח ביקב ויתקין – שבת 24.3- כולל טעימות והצגת חדר החביות החדש

אשכול הזהב 2007 התחרות השנתית היוקרתית תתקיים ב – 26.3 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב .כרטיס כניסה עולה 350 ש"ח ,ומעבר לאפשרות להתחכך בכל מי שהוא משהו בתעשייה וגם בכאלה שלא ,יש עוד סיבה טובה להגיע : כל ההכנסות מהערב יועברו לעמותת – קרן ילדים שלנו .פרטים נוספים כאן

כדאי לנסות להשיג גם את אלכוהול-ליסט – מוסף האלכוהול של גלובס שראה אור אמש .לא בגלל הטקסטים שלי – כתבת קוניאק בת אלפי מילים וכתבת בירה קצת יותר קטנה ,אלא בגלל מה שכתבו יונתן שי ,משה נבו ,בת-חן כהן ,ענת סטרימבן ועוד כמה חברים שגם באמת מבינים ,וגם נראה כאילו הם ממש נהנו .וכמובן בגלל קיפניס – שערך את כל העסק ברגישות ובנחישות – יצא יפה

7 תגובות to “אל תנסו את זה בבית”

  1. drinking Says:

    אהלן יאיר,

    תתחדש! יש איזה קישור או משהו שאפשר לראות? מהחיפוש בגוגל ובאתר גלובס קיבלתי יוק…

    שבת שלום

  2. יאיר גת Says:

    תודה .אם הייתה גרסת רשת בטח הייתי מקשר אליה .המוסף הזה קיים בגרסת העצים-מתים בלבד .ניתן להשיג אצל מנויי גלובס ובני משפחותיהם

  3. NERI Says:

    הרבה מים זרמו מאז הפעם האחרונה שישבתי לקרוא משהו בשביל הנשמה ( הבלוג שלך) ולא בשביל הביזנס.
    אז קודם כל תנחומיי, ושנית מזל טוב על השמחות ושלישית לכבוד חג החירות הבא עלינו לטובה הינך מחויב לצאן קוראיך לצייד אותם ברשימה של יינות להעביר את החג .
    עצים מתים, עצי רשת לא משנה העיקר שתהייה רשימה וכך נפרנס את בעל חנות האלכוהול .
    בשורות טובות

  4. יאיר גת Says:

    תודה גם לך, יופי שבאת. בימים אלה אני עובד על הבחירות שלי לפסח, מקווה שאצליח לסגור את הרשימה בתחילת השבוע הבא ושנשתה רק דברים טובים

  5. ענת סטרימבן Says:

    באמת כדאי לקרוא, ולו רק בגלל שערבי אלכוהול משובחים כמו זה שחגגנו לפתיחת המגזין כל-כך רצויים ומנחמים בימינו..
    גיליתי את המקום הזה במקרה, אבל נראה לי שאני אחזור מפעם לפעם.
    תגיד, אתה זוכר איך קראו לנוזל זרע האלכוהולי הזה , או במלים אחרות: סאקה לא מדולל ? אני חוששת שהתאהבתי

  6. יאיר גת Says:

    תבואי בדרך כלל נעים כאן ויש מה לשתות .באמת היה ערב קיצוני על כן בקושי זכרתי איך קוראים לי כשיצאתי משם על אחת כמה וכמה איך קוראים לסאקה הלא מסונן והמאוד מגניב הזה ,מבטיח לבדוק עוד לפני המסיבה הבאה

  7. מבצעים והנחות Says:

    אני חושב גם שהמבצעים שהיו שם היו באמת לא רעים ,אבל אני לא חושב שזה מספיק בשביל לציין שהיה פה מבצע רציני,כי מבצעים יש כל הזמןו השאלה הנשאלת היא איפה המבצעים הכי טובים שיש,אני יודע שתמיד אנשים ובעיקר כמובן הקהל הישראלי אוהבים מבצעים תמיד אנחנו הישראלים אוהבים הנחות ולצאת עם חבילות גדולות כמו באמריקה.

כתיבת תגובה

