יום הולדת שמח נועה

אחרי תקופה די מורכבת מבחינת מצב הרוח -מומלץ לא לקבוע אירועים כמו לוויה של סבא ובר מצווה של ילד בהפרש של יומיים ,הרגשתי שאני מתחיל לחזור לעצמי .בחמישי שעבר נועה יקירתנו חגגה יום הולדת שלושים בקפה ביאליק .המקום היה מפוצץ חברים והתפריט המוזיקלי כלל הרכב כורדי קלאסי – דרבוקה ,עוד וקאנון ,הרכב אירי עם חלילים פיות מרקדות והכל ואנחנו שעלינו לנגן כמה שירים וגם ללוות את המשורר יחזקאל נפשי בהקראת שיר של קול פורטר .לפני ההופעה שלנו ישבתי על הבר עם דנה ,צלמת אלופה וחברה חדשה שפגשתי בקפה החדש של דה-מארקר ואחרי כמה חצאים של גינס התחלתי להרגיש שהכל חוזר למקום .הקפה עצמו – ביאליק לא דה-מארקר ,היה מפוצץ בחוגגים והיה סאונד טוב והרגשה חגיגית .אני אוהב את המקום הזה עוד מהימים שבהם הוא שימש לנו להתכנסות והתארגנות לפני מסיבות באלנבי 58 ולמרות שלא הייתי שם כמה שנים ,התחושה היתה של חזרה לבית ,או לפחות לבית של חברים

על הג'אם סשן החלטתי לוותר לטובת המשך הערב בחברת הדס וסהר .הן חיכו לי מעבר לרחוב בצ'ירס – בר על טהרת הרוקנ'רול ,עם קירות עץ וגיטרות שתלויות מהתקרה לצד דגלים של טקסס וגולגלות של בעלי קרניים ,ועוד איזה קרניים ! המוזיקה בהתאם נעה בין בון ג'ובי לבאדי קאונט ,בלי גרם של אלקטרוניקה ונראה שכולם גם מכירים את המילים וגם יודעים ממש טוב לנגן בגיטרות אוויר .המשכתי עם הבירות ,נהניתי ממעמדי כבשר טרי – הבחור החדש בבר שכולן בוחנות ,והיה לי נעים ,עד שנאלצנו להסתלק משם מסיבות שנתבקשתי לא לפרט מחמת הבושה

היות והכתיבה שלי על יין ואלכוהול נמצאת כרגע בסוג של הקפאה ,אני מתקשה להכניס את עצמי למשמעת – קושי שעומד בהיפוך מושלם לטירוף החגים שמשתולל סביבי בימים אלה ושכולל תחרויות ,השקות ,אירועים וירידים שרק מחכים שיתיחסו אליהם .יכול להיות שפשוט התעייפתי .כרגע אני מסתכל על הכל קצת מהצד ומנסה לברר עם עצמי איך אני נשאר בעניינים – אחת האפשרויות היא פשוט להתחיל לטעום מכל מה שמגיע אלי הביתה בשבועות האחרונים ולהעלות לכאן – בשביל זה יש אינטרנט לא ?בכל מקרה ,אני רוצה להודות לכל מי שהביע השתתפות בבלוג ,במיילים ובטלפון ולקוות שסוף השבוע האחרון והפוסט הזה ייסמנו את סופם של הימים הבינוניים האלה

9 תגובות to “יום הולדת שמח נועה”

  1. וינסטון Says:

    לכל בלוגר יש הפסקות בכתיבה וזה בסדר גמור.
    יותר חשוב ליהנות מהשתיה מאשר ליהנות מהכתיבה עליה, לא?

  2. יאיר גת Says:

    צודק וינסטון – וגם אחלה בלוג יש לך

  3. drinking Says:

    מזל טוב, ומאחל לך שאמש יסמן מפנה במצב הרוח ותחזור לעצמך

  4. מייקי Says:

    אוקיי כבר זמן די ארוך אתה לא כותב ב-NRG מאידך לטעימות בפאנל של קופר הוזמנת ויין אתה מספר שאתה מקבל בטונות עם קומוניקטים ושבעצם אין הרבה מה לכתוב על אותם יינות ואולי גם אין איפה להעלות כתבה. אז למה בעצם הם ממשיכים לשלוח אליך יין? מה יוצא להן מזה ? אתה חובב בירה אחלה בירות גם שולחים הבייתה ? יש בהם טאנינים ?

  5. יאיר גת Says:

    שאלות מצויינות: א.שולחים לי יין כי למרות שאני לא כותב כרגע באופן מסודר עבור אף גוף תקשורת, קיים חשש שאשוב לכתוב בקרוב ואולי כדאי לשמור אותי מעודכן .ב.כן לפעמים שולחים גם בירות, וויסקי, קוניאק, טקילות, וודקות וליקרים – אם יהיו בהם טאנינים אני מבטיח לעדכן

  6. Adi Kahan Says:

    בירות שולחים הביתה? את הברז והחבית והכל?
    מנסיוני הדל, בירה מבקבוק אינה זהה בטעמה לבירה מברז.

    אגב חצאי הגינס שהורדת עם דנה: יצא לי לאחרונה להיתקל (בליאו בלומס ובעוד פאב שאיני זוכר כעת) בגינס שנראית בדיוק כמו גינס אלא שהיא מימית לחלוטין קרי: נטולת כל טעם שהוא. אין כוונתי לטעם רע, אלא פשוט לנוזל שנראה כמו גינס רק שטעמו כמים.

  7. יאיר גת Says:

    למה להתקטנן? הם שולחים מה שהם יכולים .אגב, השבוע הגיעה חבית של 5 ליטר הייניקן לרגל חגיגות יום העצמאות – המחיר 140 ש"ח – נראה שווה לגמרי

    ולגבי הגינס ,יכול להיות שמדובר בבעייה בחבית או במזיגה. מוזר שנתקלת בתופעה דווקא בליאו בלומס – מקום שדי מתגאה באיכות הבירה שלו. ניסית להחזיר?

  8. Adi Kahan Says:

    לא ניסיתי להחזיר.
    יודע מדוע?
    ישבו איתי עוד אנשים שהזמינו בדיוק אותו דבר, ופשוט לא רציתי לבאס אותם מחד, ולא רציתי להציג עצמי אנין טעם, אחד שמוציא עצמו מהכלל וכו'.
    כן, זה נדיר אמנם אבל לפעמים אפילו לי זה קורה.

  9. יאיר גת Says:

    יש הבדל לדעתי בין אנינות טעם ויציאה מהכלל לבין התעלמות מרכישת מוצר פגום. אני בטוח שבמולי בלומס היו מתייחסים לטענה שלך ברצינות – בתנאי שהאירוע לא התרחש בחגיגות סט' פטריק

להשאיר תגובה

