החמשושיאדה

חשבתי שזה לא יגיע אלי אבל טעיתי .ג'וב הזמין ,אז גם אני בפנים וזו החמישיה שלי

 

א .בשנת שבעים ושמונה נפתח על שמי תיק במפלג הנוער מחוז דן בעוון שימוש בסמים. היה בלאגן גדול אבל בסוף יצאתי ללא פגע .אחרי שהחוקר הציג לי רשימה מפורטת של שותפים ומקומות לדבר העבירה ,נאלצתי להודות שהכל אמת ולהבטיח שלא אעשה את זה שוב .אני חושב שמאז אני לא ממש סומך על אנשים שאומרים שהם חברים שלי

ב .ביליתי שנתיים מחיי בפנימייה – בית הספר החקלאי פרדס חנה .הסיבה העיקרית לכך הייתה ששום בית ספר בעיר לא היה מוכן לקבל אותי – ראו סעיף א – ושההורים שלי הכירו את המנהל .מה למדתי שם ?לקיים יחסי מין ,לגלגל עם שלושה ניירות ,לשחוט תרנגולות ולנהוג על טרקטור .את התיכון אגב סיימתי בחצור הגלילית במסגרת פרוייקט חינוכי של הצופים ומשרד החינוך

ג .קיבלתי רשיון נהיגה בגיל שלושים ושש .אגב, עברתי טסט ראשון .מאז אני לא מפסיק לנהוג .תנו לי תל-אביב – אילת – תל-אביב באותו יום ואני עושה את זה בשמחה .שנה מאוחר יותר עשיתי רשיון לאופנוע והייתי במשך כמה שנים בעליו הגאה והמאושר של קאוואסקי אי.אן 500 .לפני שכשנה החלפתי אותו בקטנוע עירוני ,כזה של שליחים .הרבה פחות דאווין ,הרבה יותר קל להתנייד אתו בעיר

ד .לא כתבתי עד גיל עשרים ותשע .זאת אומרת כתבתי אבל אף אחד לא ראה את זה .בשנת תשעים וחמש אחרי שאימי נפטרה וקצת לפני שבני הבכור נולד ,עזבתי קריירה מבטיחה בתכנות והלכתי לעבוד בפרסום .הייתי צריך שבע שנים של קטלוגים ,ברושורים ,תסריטים לפרסומות ,מודעות ,סיסמאות ,אתרים ומה לא ,כדי לקבל אומץ, ולכתוב גם על דברים שמעניינים אותי .לשמחתי פגשתי אנשים שהיו מוכנים לפרסם את זה ואפילו לשלם קצת .האמת ,יותר כיף

ה .את הפיגוע בטאבה בשנת 2004 פיספסתי בעשרים וארבע שעות בדיוק ,בזכות דפנה שהתעקשה שנסיים את חגיגות יום ההולדת הארבעים שלי בזמן שקבענו ולא נישאר בסיני עוד יום .שום טענה כמו עוד לא אכלתי במיה או טרם צללתי בריף הרחוק ,לא התקבלה ולא עזר כמה שהתחננתי. מאז לא הייתי שם ואני מאוד מאוד מתגעגע

 

רוצה לגרור למשחק את אייל ,גיסר ,דרינקינג ,איילה ואביטל

15 תגובות to “החמשושיאדה”

  1. Islay Says:

    כבר מביאה חמישה… למה עשית ממני איילה? או שבאנגלית זה מחרבש לך את הכיוונים של המשפט? (:

  2. יאיר גת Says:

    זה הדבר השישי :עןד לא הצלחתי להתשתלט על העברית-אנגלית בוורדפרס

  3. avitalgloberman Says:

    חמסה יפה כתבת
    תודה על ההזמנה
    והנה חמישייה משלי

  4. drinking Says:

    יאיר, שים לב למדריך הפשוט אך גאוני של צפריר שכנינו לסידור כל בעיות האנגלית והאותיות

    http://gisser.wordpress.com/2007/01/19/neked-gerls/#comments

    האמת שאין לי ממש דברים עסיסים או מצחיקים מידי לכתוב על עצמי, אבל אנסה בכ"ז להרים את הכפפה

    איילה, בהנחה שמשתמשים רק בעברית, איך את מעדיפה שיקראו לך ?

  5. החמישיה הסודית « על שתיה, ועל מה שמסביב Says:

    […] בגרסה הישראלית (זו שלא צריך לעשות בה מעשים טובים…). יאיר הזמין – אני מבצע. למען ההקדמה, בלי לנסות לתרץ – איפה שאני לומד […]

  6. Islay Says:

    טוב, עשיתי כאן למעלה נסיון לשלוח טרקבק מישרא וזה לא הצליח. יאיר, אתה יכול למחוק את זה?

    וליאור, בהנחה שמשתמשים רק בעברית, אני מעדיפה שלא יקראו לי. (:
    הגירסה היותר סבירה איכשהו שראיתי שהשתמשו בה היתה אייליי כי זה לא נראה כמו שם של מישהי אלא ברור שזה מושג, למרות שזה פחות קרוב לצורת ההגייה. אבל אם לא חייבים, אני מעדיפה באנגלית. בסך הכל עוד שתי לחיצות על המקלדת.

  7. החמישייה הקאמרית « לשבת, לשתות ולשכוח Says:

    […] טוב מאוד, ככה עושים פרסומת בחיים אז אתמול מיסייה יאיר גת הזמין אותי, ולמרות הדז'ה-וו לריקוד מעגל בכיתה ה' (יאיר, […]

  8. benziv Says:

    איכשהו זה נשמע לי שעשית את כל מה שצריך לעשות, חוץ מדרום אמריקה. מזל שאני לא צעירה היום, זה נראה לי כמו עבודה קשה.
    הצטערתי על אימך. אני בטוחה שזה היה מיותר לך

  9. יאיר גת Says:

    תודה לכולם על התגובות ועל הרוח הספורטיבית ועל העצות
    Islay
    למענך אני אמחק את חולשותי ,אז מה בשבילי זה טרקבק קטן אחד?

    אתי
    תודה, בזמנו זה היה לגמרי מיותר לי, בפרספקטיבה של למעלה מעשור ,אני חושב שהאירוע המכונן הזה דחף אותי לכמה החלטות שאני לא רואה את עצמי חי בלעדיהן

  10. ג'וב Says:

    יצא יופי
    שמחתי לגלות שכמוני, גם אתה סבלת כפירסומאי, גם אתה עפת מבית הספר ולמדת בפנימיה, וגם אתה עברת בטסט ראשון. כנראה שצריכים לעבור את אותם דברים בשביל להתחיל לכתוב על
    בקבוקים

  11. יאיר גת Says:

    תודה ,אני בטוח שאם נחפור עוד קצת ,נמצא עוד עניינים משותפים לדבר עליהם

  12. המשתה - אייל גרוס Says:

    חמישה מי יודע

    יעל ביקשה ראשונה, תוך שהיא חורגת מכללי המשחק. יאיר ביקש שני, תוך שהוא פועל בתוך כללי המשחק.

  13. גיורא Says:

    יאיר, רציתי להזמין אותך לכתוב חמישיה אבל אז ראיתי שכבר הזמינו אותך.
    לי בכלל אין בלוג, אבל עינת ענבל, חברה וקולגה, הזמינה אותי להתארח אצלה http://www.userx.co.il/

    אז אתה יכול להתעלם מההזמנה שם.
    (בעצם אולי זה נראה כמו פרסומת לבלוג של עינת? לא ברורים לי החוקים

  14. יאיר גת Says:

    האמת ,אחלה רעיון לתת במה לחמישיות נטולות בלוגים

  15. 5 דברים עלי Says:

    […] הנה, בזנבו של המשחק גם אלי זה הגיע מיאיר, ואני מצטרפת בכיף. למען האמת, כבר כמה זמן שאני חושבת […]

כתיבת תגובה

