כנראה שהבלינג-בלינג לא מסתובב במקומות הנכונים

כמות האירועים והעניינים שיש להתיחס אליהם ,עמדה השבוע ביחס הפוך לחשק שלי לכתוב או לחשוב על משהו מעניין להגיד .זה התחיל בסוף השבוע שעבר כשהוטל עלי לחקור עבור מדור הלילה של רייטינג ,את לילות סוף השבוע כדי לברר באיזה מהם הכי כדאי לצאת .בלי להיכנס ליותר מדי פרטים אני יכול לספר שבאותו סופשבוע הסתובבתי בדי הרבה מקומות נכונים יותר ונכונים פחות ,רק כדי להגיע למסקנות לא ממש ברורות או חד משמעיות . אני עדיין מעדיף לצאת בשישי .ואם חשבתי שאחרי סופשבוע שכזה מגיעה לי מנוחה הרי שטעיתי בגדול .וזהו קיצור תולדות השבוע שעבר

יום א 'מסה – השקת אבסולוט בלינג – בלינג :חברים וחברות מדובר במסיבה לרגל השקה של אריזה .אפילו לא בקבוק אלא מן קופסת פלסטיק מוזהב שמתלבשת על הבקבוק הקלאסי .למרות הבסיס המקושקש של האירוע ,כולם היו שם : ברמנים ,עיתונאים ,כדורגלנים ודוגמניות .איך שהתחלתי להרגיש נוח ,בהשפעת חמישה או שישה קוקטילים ,הוזעקתי למקרה חירום ביתי – אבדן מפתחות ליתר דיוק ,ונאלצתי לפרוש .טוב שכך אני הרי צריך לנוח .היה טעים ?בעיקרון כן ביחוד גולדי רוז – וודקה ,עלי ורדים ,דבש וסודה ,וגם מרטיני אגסים

יום ב 'מישמיש -ערב חופשי ,פגישה עם חברה שלא זה המקום לעשות לא אואטינג .היא נתנה בקוקטילים ואני נחתי על כמה שלישים של סמואל אדמס .במהלך הערב התברר שהברמן זוכר בדיוק איפה ישבתי ומה שתיתי בשתי הפעמים האחרונות בהן הייתי שם ,הפעם האחרונה הייתה לפני יותר משלושה חודשים .אני לא מצליח לזכור אפילו איך קוראים לו .היה טעים ונעים כרגיל

יום ג 'אין כמו בבית -ביחוד כשצריך לטעום יין וגם לכתוב עליו עד סוף השבוע .על יום ההולדת של וויסקי-א-גוגו ויתרתי בשמחה ,אני יודע שהם לא מתים עלי שם וחוץ מזה באמת הייתי חייב לנוח

יום ד 'בית תאילנדי /המרפאה – לא יודע איך לא הגעתי לשם עד היום אבל אין לי ספק שהבית התאילנדי הוא מהמקומות עם האוכל היותר טוב בעיר .בימי רביעי יריב ,בעל הבית מבשל הארד-קור ויש הזדמנות לטעום דברים שלא מופיעים בתפריט כמו סלט קר של בשר בקר נא וכיס מרה , או נקניקיה של בשר בקר מוחמץ .האלכוהול אגב קטלני .משם הגעתי איכשהו למרפאה למסיבה של סוודקה ,אחרונה בסדרת המסיבות – כנראה שאתה לא מסתובב במקומות הנכונים מקום מעניין המרפאה ,הכניסה היא דרך פיצוציה אמיתית ,התקרה נמוכה ,החלל מחולק על ידי רשתות מתכת וגם הקיר של השרותים הוא רשת שכזו .שמות המחלקות מופיעים על שלטים לבנים תלויים מהתקרה והסאונד משובח .מופע הרקדניות במדי אחיות אכן עשה לי את זה אבל הוודקה לא התערבבה טוב עם הוויסקי התאילנדי אז מיהרתי הביתה להתמוטט

יום ה 'ג'ון דו – הלכתי במצוות הדס לבדוק מה קורה בבר הכמעט חשאי שבכיכר מלכי ישראל .את הפרטים המלאים אני שומר לגליון הבא של רייטינג אבל אני בטוח שאחזור לשם .עכשיו אני הולך לנוח קצת

מתנה מיוחדת לקוראינו בסוף השבוע :הבלוג של אייל גרוס שמוכיח שזכויות אדם הולכות דווקא לא רע עם סקס ,אוכל ורוקנרול

8 תגובות to “כנראה שהבלינג-בלינג לא מסתובב במקומות הנכונים”

  1. Islay Says:

    באמת? אהבת את ג'ון דו? ברצינות? אחד המקומות המעצבנים והסתמיים ביותר שהייתי בהם. ברמנים שהם שילוב מנצח בין אנטיפתיות, יהירות וחוסר ענין באלכוהול שהוא לא גולדסטאר או וודקה רדבול, מוזיקה מעצבנת ואוירה כללית של פיק אפ לילדים. משום מה קשה לי להאמין שמשהו השתנה מאז שהייתי שם, למרות שעברו כמה חודשים.

    ובשר בקר נא וכיס מרה נשמע קטלני במיוחד. מילולית. לא נראה לי שהייתי שורדת כזאת מנה. (:

  2. יאיר גת Says:

    שוב בלי להיכנס ליותר מדי פרטים :הייתה שם ברמנית קשובה – נכון שלא הצבתי בפניה אתגרים הרבה יותר גדולים ממזיגת חצאים של מרפיס ,מוזיקה מעולה – לא יכול להסגיר פרטים ,ואנשים די מבוגרים ורגועים .יכול להיות שבאת ביום כזה.

    אכן זוהי מנה קטלנית .הכי מרה וחריפה שאפשר להעלות על הדעת אבל אם לוקחים אותה ממש ממש לאט עם מנות יפות של אלכוהול תאילנדי ,מדובר בקסם

  3. drinking Says:

    נשמע כמו שבוע לעניין
    מה טעמת ביום שלישי, אם מותר לשאול?

  4. יאיר גת Says:

    המערה 2003 וקאווה של יקב קובידס – אמור להתפרסם היום/מחר
    NRG ב

  5. אייל גרוס Says:

    באמת שרציתי לחנוך כאן את אופציית הטראקבקים שסוף סוף נפתחה ברשימות והבטיחו לנו שמדברת עם וורדפרס, אבל לא ממש הלך לי בינתיים, אז הנה בצורה הידנית והישנה..
    http://www.notes.co.il/gross/26605.asp
    ותודה:)!

  6. אייל גרוס Says:

    נ.ב. ואם כבר באתי לבקר.. אז הלינק שיאיר שם למעלה אכן מוביל כראוי באופן ישיר למדור האוכל והיין של הבלוג שלי. כדי לקבל גם סקס, גם זכויות אדם וגם רוקנרול הלינק לכל ביחד הוא
    http://www.note.co.il/gross

  7. אייל גרוס Says:

    אוף.. כמובן
    http://www.notes.co.il/gross
    ולא כפי שכתבתי!

  8. המשתה - אייל גרוס Says:

    התאילנדי ואני

    יאיר גת, בבלוג האלכוהול ואוכל

להשאיר תגובה

