חגיגות הבוז'ולה שלי – גילוי נאות

הרבה פעמים קורה שהחיים מתערבבים בעבודה והעבודה בחיים והחיים בכתיבה והכתיבה בחברים .עד היום הצלחתי להפריד לא רע ולדעת בדיוק איפה אני נמצא .השבוע ,במסגרת השקת גולן גמאיי 2006 של רמת הגולן קצת התערבבו לי העניינים

הכל התחיל כשבדרכי לתערוכת סומלייה 2006 בהיכל התרבות קיבלתי טלפון מחברתי מורן פז שהיא גם מעצמת יחסי ציבור של אישה אחת .מורן הייתה בצרה קטנה .שבוע לפני אירוע השקת הסינגל של הדס דגול ,זמרת ויוצרת צעירה שהיא מייצגת ,היקב שהבטיח להעניק חסות לאירוע ולתרום שישה בקבוקים החליט לרדת מהעניין ונדרש לה קשר עם יקב אחר .היות וכבר הייתי בדרך, הבטחתי שאנסה לעזור ובביתן של יקבי רמת הגולן קישרתי תוך דקות בין מורן לבין משרד יחסי הציבור של היקב

יומיים לאחר מכן הגיעה הזמנה לאירוע ההשקה של הסינגל ועליה לוגו של רמת הגולן .טוב ,אמרתי לעצמי ,כנראה שהחיבור הצליח .מסתבר שביקב מאוד אהבו את הדס ואף הזמינו אותה להופיע גם באירוע ההשקה של יין הביכורים שהתקיים בחנות צומת ספרים שבסנטר ושעליו כתבתי כאן .אז בסך הכל עשיתי שני טלפונים ונהיה מזה משהו חיובי .אגב ,אני חושב שהסיקור יצא די אובייקטיבי ובסך הכל לא מדובר בדירה ברחוב כרמייה אלא בהופעה בחנות ספרים, ובכל זאת זה מרגיש לי קצת לא נוח .כאילו התחברתי קצת יותר מדי עם אנשים שהיחסים שלי אתם צריכים להיות קורקטיים ,למקרה שאי פעם ארצה לומר עליהם משהו רע

ובמעבר חד .למרות שעורכי בקבוק החביאו אותן ממש טוב ,הצלחתי למצוא את סדרת הכתבות של דייויד מונטיפיורי – לא אדם ותודה לאבי הלוי שתיקן אותי, על מסעו באיילה .שווה כוסית

ועוד משהו באווירת ג'יימס בונד – כן ,גם אני הייתי אמש בהקרנה ,כתבת ארכיון משעשעת של גיא קידר

כתיבת תגובה

