צ'ייסרים להתחלת השבוע 13.10

שוב הגיעה אחת מהתקופות האלה שבהן אני עובד יותר מדי, על חשבון הבלוג ועל חשבון עוד כמה עניינים לא פחות חשובים ובכל זאת קרו כמה דברים מעניינים בשבוע האחרון

מגזין יין וגורמה, שמצליח לפעמים להביא את הכתיבה על אוכל ויין לשיאי יבשושיות, לצד לא מעט כתיבה שווה, חגג אמש עשר שנים להיווסדו ב-בנג'מין סיגל. עקב התחייבויות קודמות לא יכולתי להתעכב שם יותר מדי זמן. לפחות הספקתי להשיק כוסית בלאן דה בלאן 99 עם מירה איתן, עדי אבישר וחברים נוספים, כל אורח אגב, הביא איתו בקבוק והיו שם כמה יציאות מבריקות שנאלצתי להשאיר מאחור. קצת מוזר שהמגזין הרציני, המשפיע והוותיק הזה עדיין לא קיים בגרסה מקוונת

גיא גיסר הרים בלוג אלכוהול חדש ויפה. בטח שמתם לב שהאלכוהוליסטים העצמאים ברשת מעדיפים וורדפרס. מעניין למה

סוף סוף עלתה לנרג' כתבת הוידאו של רותם רוזנטל ושלי מתערוכת סומלייה 2006

?איפה אתם עושים את הבוז'ולה השנה

11 תגובות to “צ'ייסרים להתחלת השבוע 13.10”

  1. gisser Says:

    אהלן יאיר, מה העניינים?
    קודם כל, תודה על הפרגון, מרגש ויפה.

    בעניין הבחירה בוורדפרס- האמת? היו לי שתי סיבות עיקריות לבחירה הזו. הראשונה היא שעיצוב העמודים בישראבלוג נשאר, כך תמיד נראה לי, בשנת 1998. קצת משעמם ואנכרוניסטי ברמות קשות. בוורדפרס אפילו אחד כמוני יכול "לעצב" דף שנראה טוב יותר.
    שנית, וזו האמת לאמיתה, ישראבלוג שייך לנענע, שנתנה את שרתיה לאירוח של אתר הבית של מכבי תל אביב כדורז"ל. לא אתן ידי, מקלדתי וסיגריותיי לשיתוף פעולה מסוג זה, ועל כן "נאלצתי" לרעות בשדות זרים.

    בברכת שבוע סביר, יאללה הפועל ושוב תודה
    גיסר.

  2. יאיר גת Says:

    בכיף. כמו שאומרים אצלנו: כמה שיותר אנשים ככה יותר שמח. שיהיה רק טוב

  3. Islay Says:

    אני נמצאת בישראבלוג כי כשהתחלתי (כינורות של נוסטלגיה וכו') לא היה וורדפרס, בטח לא בעברית. נראה לי שישראבלוג היה אז הפלטפורמה המקומית היחידה, אפשר היה לכתוב בה מימין לשמאל וזה בערך היה השיקול.
    חשבתי כמה פעמים לעבור לוורדפרס אבל אין לי כל כך זמן להתחיל להתעמק בזה, וצריך למצוא אחסון, וכל הפוסטים כבר מאונדקסים היטב ונמצאים במקומות טובים בגוגל וקל למצוא אותם, ועוד מליון סיבות ממש לא מוצדקות. (: נו, צריך לעבור. אני אכנס לזה כשיהיה לי זמן.

  4. drinking Says:

    שלום מכובדתי ומכובדי

    בעניין הבוז'ולה – כאן
    http://www.bakbuk.co.il/htmlpage/forum/viewtopic.php?t=249
    מפורטות הצעות במעברות, בבנימינה, ובדרך היין
    הייתי רוצה לנסות את האחרון, אבל יש משהו בלימודים שאני לא בטוח שאוכל להשתחרר ממנו

    דברים מעניינים נוספים: טעימת פיאמונטה אצל יואב יער בשבוע הבא
    בוז'ולה: רביעי וחמישי אצל אנדרי סוידאן
    וטעימות יום שישי של יינות דרום צרפת ויקב לואי ז'אדו מבורגון בדרך היין

    האמת, נראה לי שזה מצדיק פוסט, אעשה את זה הלילה

  5. אירועים בתקופה הקרובה « על שתיה, ועל מה שמסביב Says:

    […] טוב, בעקבות יאיר ושגיא, אני כותב כמה אירועים מעניינים שהולכים לקרות, בין היתר בוז'ולה. אז נתחיל מבוז'ולה באמת […]

  6. drinking Says:

    (ההודעה האחרונה לא נכתבה על ידי)

  7. יאיר גת Says:

    ההודעה האחרונה היא פינג-באק .אם קישרת ישירות לפוסט בבלוג אחר המערכת יוצרת קישור אוטומטי בתגובות לבלוג המוזכר

  8. drinking Says:

    וואלה? מגניב. כל יום לומדים משהו חדש…

  9. voidphil Says:

    שלום יאיר,
    כיצד אתה דואג שהפוסט יכתב מימין לשמאל?
    תודה,
    וויד

  10. יאיר גת Says:

    אני כותב משמאל לימין ואז מיישר ימינה עם העורך. לא להיט אבל כנראה שכבר התרגלתי

  11. אייל גרוס Says:

    גם אני מחכה שמגזין יין וגורמה יהיה ברשת.. בינתיים התחלתי לעלות את הכתבות שלי שם לבלוג שלי, בינתיים הועלתה רק אחת , לא על יין, אך האחרות יועלו בעתיד. אפשר להגיע אליהן ישירות דרך כניסה לארכיון של מדור האוכל והיין בבלוג שלי
    http://www.notes.co.il/gross/archive.asp?cat=1787
    בקרוב אעלה עוד רשימות שהתפרסמו בעבר, כמו על שמפנייה, יינות ניו-יורק, ובהמשך הכתבות יועלו מיד לאחר פרסומן במגזין, וכן יתפרסמו חומרים שנכתבים במיוחד לאתר

    וחבל שלא נשארת, אכן היו כמה יינות מצויינים…

להשאיר תגובה

