רוחמה מתקפלת

האמת, לא האמנתי אבל זה מה שקרה בסוף. אחרי חודש של חרדות, הוצאת אגרסיות ומחשבות על חוקי יובש, מסתבר שהרוחמה מתקפלת. לחיי הלילה שלום. בינתיים. את הכוסית הבאה שלי אני מקדיש לכל מי שכתב, הפגין, צעק, חתם ועשה משהו כדי להיאבק בגזירה המטומטמת הזו

2 תגובות to “רוחמה מתקפלת”

  1. NERI Says:

    הכוסית הבאה שלי מוקדשת ליכולת הסקת המסקנות של רוחמה

  2. drinking Says:

    אין למהר להסיק מזה על התקפלות, למרות שאני מקווה שזה אכן המצב

    איתן כבל לצידנו:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3325102,00.html

    אבל רוחמה אברהם לא מוותרת:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3324986,00.html

    אני מקווה לשמוע יותר ויותר פרפורי גסיסה של החוק המיותר הזה. יישר כוח לעיתונאים שהרימו את הכפפה וניצלו את השפעתם כנגד מצעד האיוולת הפרלמנטרי הזה

    אגב, יאיר מה דעתך על נאום הלקוח ?

להשאיר תגובה

