זה כבר ממש לא מצחיק

  אנחנו צחקנו אבל וועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את החוק לסגירת ברים בשעה שתיים. תודה לגברת רוחמה אברהם. מצד אחד זה אולי יקדם את תרבות השתייה המוקדמת אחרי העבודה, שזה טוב. מצד שני כשכל מי שהתחיל לשתות בשבע יצא מהבר בשתיים עשרה, הרחובות והכבישים יהיו מלאים עדיין באזרחים תמימים וסיכויי הפגיעה בהשפעת אלכוהול אולי אפילו יגדלו

יש לנו חקיקה נגד הימורים. יש לנו חקיקה אפילו נגד סמים קלים, אבל במקרה של הברים, הפושעים המועדים לא יכולים לברוח ויש להם אפילו שלטים ופרסומות. איזה יופי של חוק. גם תופסים את הרעים בלי מאמץ וגם תופסים כותרות. להתראות על המדרכות, ואל תשכחו להביא כוסות חד פעמיות וצידנית קטנה בשביל הקרח

13 תגובות to “זה כבר ממש לא מצחיק”

  1. גדי Says:

    גיא גיסר מוואלה כתב על הנושא טור מעולה בסוף השבוע. דחוף לשלוח לרוחמה, אולי תבין שמה שהיא עושה הוא שטות גמורה…

  2. יאיר גת Says:

    גדי תודה. והנה הקישור לטור הבאמת מעולה של גיסר
    http://food.walla.co.il/?w=//993037

  3. drinking Says:

    אכן הטור של גיסר מנוח לעניין.

  4. יאיר גת Says:

    ולנושא בהרחבה: טרי מהבוקר
    http://www.nrg.co.il/online/12/ART1/495/270.html

  5. NERI Says:

    הבעיה היא בהסברה, אם היה אפשר לארגן עימות טלווזיוני בין *&#2
    להלן רוחמה וממולה יתייצבו ו אושיות מבינות ענייןכמוך יאיר למשל וגיסר
    אז אני די בטוחה שהיתה נוצרת דעת קהל מאוזנת ושפויה יותר ולשים לה קצת מקלות בגלגלים
    אולי תתחיל איזה יוזמה בעניין?

  6. יאיר גת Says:

    תודה על הקרדיט. הייתי הולך על זה רק שאין לי מושג איך מארגנים עימות טלוויזיוני. לגברת אברהם בטח יהיה הרבה יתר קל לארגן את זה אבל למה לה. בינתיים את וכל מי שרוצה מוזמנים לכתוב לה מייל ולספר לה מה דעתכם
    ravraham@knesset.gov.il

  7. drinking Says:

    אגב, תיקון טעות כתיב, התכוונתי לומר שהטור של גיסר מנוסח לעניין

    לגבי האימייל, מעניין אותי כמה חברי כנסת קשובים לאימייל שלהם. הניחוש שלי הוא שלפחות מאה מהם לא יודעים שיש להם אחד כזה

  8. יאיר גת Says:

    אז איך הם מעבירים אחד לשני סרטים מצחיקים ותמונות של ערומות?

  9. NERI Says:

    מצטערת יאיר יש יצורים שהם לא ראויים שאני יפנה אליהם בשום דרך ובראשם עומדת רוחמה
    אבל יש אנשי תקשורת שיודעים להפיק מיזם כזה .
    אז אולי תערב אותם???

  10. יאיר גת Says:

    כמו שהעניינים נראים עכשיו, גופים גדולים ממני כמו 'ארגון מסעדות ישראל' למשל יוצאים במתקפות יחצי ציבור למלחמה ברוע הגזירה. רק מה, ארגון המסעדות מוסיף למדורה גם מאבק בחוק מניעת העישון ובחוק שכר מינימום למלצרים – חוקים די הגיוניים בעיני, כך שאני לא יכול ממש להצטרף אליו. בקיצור, עסק לא פשוט

    למרות שהדעה שלי ברורה ואין לי בעייה להביע אותה באוזני מי שמוכן לשמוע, מעורבות פעילה בהתארגנות מחאתית תיקח אותי למחוזות פוליטיים שבשלב זה של חיי אני מעדיף להימנע מהם

    אגב, לא מעט ברים ומסעדות יצאו במבצעי מחאה בסגנון 'משתיים בלילה כל הבר בחצי מחיר' בניהם: לאונרה, טמפטיישן, אינגריד, פולה, בראון ועוד. שווה לעקוב, למרות שנראה שהנושא כבר סגור

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3319492,00.html

  11. drinking Says:

    חבל ש(לפחות לפי הפרסם)היוזמה כוללת רק פאבים תל-אביביים

    איזה נושא סגור?

  12. יאיר גת Says:

    נדמה לי שיש ברשימה איזה בר חיפאי .העניין נראה לי סגור כי החוק עובר משלב לשלב כמו סכין במים ואף אחד חוץ מכמה כתבני אינטרנט לא ממש מתנגד. אגב, את המחווה לרוחמה ב-בקבוק כבר ראית?

    http://www.bakbuk.co.il/htmlpage/internal.asp?cat=5&nam=1261

  13. drinking Says:

    ממש מועדון מעריצים. תעודת עניות לפרלמנט הישראלי…

להשאיר תגובה

