בדרך לחוק היובש – נוסח מתוקן 2004

טקסט שנכתב והתפרסם ברייטינג לפני שנתיים .באווירת רוחמה אברהם אפשר לומר שהנבואה ניתנה לשותים

 

אחרי השקיעה יצאתי לכיוון השכונות שליד הים .שמעתי שמישהו מוכר שם שקיות ניילון של אלכוהול שהוא מזקק מדלעת . לא נשמע הכי מעורר תיאבון אבל מאז שנכנסה לתוקפה פקודת הסמים החדשה שנקראה גם חוק היובש , אף אחד לא יכול הרי להיות בררן . התברברתי בסמטאות כי לא ידעתי את הכתובת וכי לא רציתי לפגוש את השוטרים, שנהיו די עצבנים אחרי המהומות האחרונות .נכנסתי לחצר העברתי את הכסף וקיבלתי שקית שקופה מהסופר מלאה בנוזל שקוף .בדרך החוצה קפצו עלי שלושה במדים וקיבלתי בראש מכה שהמשיכה לכאוב גם אחרי שהתעוררתי מהחלום . ערב קודם שתיתי בפאב אירי .לא הייתי מימי באירלנד ואין לי למה להשוות אבל הגינס הייתה מעולה , ובתוספת לא מעט וויסקי הצליחה לעמעם את החשק שהיה לי לפנצ'ר את החמת חלילים עם סכין לסטייקים .אחר כך הלכתי למקום שנראה לגמרי ניו-יורק רק ששם המוסיקה גרמה לי לרצות לפנצ'ר את הדי ג'יי .אז לפני שיתחילו המהומות ,לפני שיוציאו את האלכוהול מחוץ לחוק ,יש לי בקשה אחרונה .תנו לשתות קצת יותר בשקט

 

רוצים שזה יהיה אחרת ? תעשו רעש .כי כמו שזה נראה ,הולכים לסגור את הברים בשתיים ,הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים

5 תגובות to “בדרך לחוק היובש – נוסח מתוקן 2004”

  1. NERI Says:

    תגיד לי מתי רוחמה אברהם הצליחה להעביר חוק?
    זה נשמע לי כמו ספין לא מוצלח כדי לרדת מנושא לבנון לא?

  2. drinking Says:

    לי זה נשמע כמו ספין כדי להיכנס לתודעת הציבור. בלי יציאות כמו זו, בלי תביעות דיבה נגד ערוץ עשר, בלי "אם אין סוכר שיכינו ריבת תות", היא הייתה עוד פרצוף אלמוני בפרלמנט הצחיח שלנו

  3. יאיר גת Says:

    ספין ספין, אבל אמש קראתי שגם שאול מופז מתחיל להעלות רעיונות כמו העלאת מחירי האלכוהול והקטנת הבקבוקים ,כך שלא הייתי מזלזל ביכולת של הסיפור הזה להפוך למשהו רציני לגמרי

  4. drinking Says:

    שאול מי?

    🙂

  5. יאיר גת Says:

    מ-ו-פ-ז לא שמעת ?אפילו כתבו עליו שיר
    http://mp3music.gpg.co.il/lyrics/5867.html

כתיבת תגובה

