?מישהו אמר היפופוטם עם חציל בתחת

חברת הכנסת רוחמה אברהם צריכה כנראה לעשות עוד קצת כותרות ,ומה יותר טוב בלהיכנס בכל השיכורניקים האלה ולהציע לסגור להם את מאורות השתייה המסריחות שלהם בשעה שתיים .הצעה פופליסטית לאללה ,שמה שהכי מפחיד בה זה שבטח אף אחד לא יתנגד אליה .החלק הטוב הוא שבפועל ,גם באנגליה ,מקור ההשראה לחוק הזה ,קיימים ליד הברים שנסגרים בשתיים גם קלאבים עם רשיונות למכירת אלכוהול מעבר לשעה ,ועוד לא אמרנו כלום על מה שהאנגלים האלה שותים בבית ,כך שאני בטוח שכל מי שירצה אלכוהול יוכל להשיג אותו אם החוק יעבור ,גם בשתיים ועשרים

נגיד שהפאבים יסגרו את שעריהם בשעה שתיים בדיוק והמועדונים יפסיקו להגיש אלכוהול ,מה יקרה עם הפיצוציות ,עם אנשים שמחזיקים אלכוהול בבית ועם כל הברים המאולתרים שנפתחים באיזורי הבילוי על בסיס של בקבוק אבסולוט ושישית משקאות אנרגיה במאה ש"ח ?כן רוחמה ,בואי נוציא את השיכורים לרחובות בשתיים ונראה מה יקרה ,זה בכל מקרה יותר פשוט מאשר להעמיד קצת יותר שוטרים ברחובות ואולי בהזדמנות גם כאלה שיערכו בדיקות אלכוהול לנהגים .לחבורות השיכורים שיושבים על הספסלים בשדרה זה לא יזיז ממילא ,וגם לזה שהוריד שניים וחצי בקבוקי וודקה במרפסת ואת החצי שנשאר הוריד על אשתו בפרצוף

יש המון דרכים להתמודד עם האלימות בברים .לסגור אותם זו לא הדרך .בואו בהזמנות גם נסגור את הכבישים ,מגרשי הכדורגל ,חופי הים ובתי הספר גם בהם יש אלימות רק שכאן אפשר להאשים רק את החברה הסופר אלימה שנוצרה כאן וזה הרבה פחות סקסי מאשר להאשים את האלכוהול ,הגראס והחמאס .אה ,וסליחה על הכותרת האלימה פשוט הורדתי מנה של לפרוייג 15 לפני רגע ונהייתי מה זה אלים מילולית .ההצעה שלי :לסגור את הבלוג כל יום החל מהשעה שש בערב

4 תגובות to “?מישהו אמר היפופוטם עם חציל בתחת”

  1. drinking Says:

    אהלן יאיר ושבוע טוב
    אני מסכים שזו הצעה מיותרת ופופוליסטית, אבל לעניות דעתי ההתקפה האישית בכותרת מיותרת

    בנוסף, בגלל שהטוקבקים לא שווים התייחסות במקרה הזה, רציתי לשאול לגבי הכתבה האחרונה שלך ממעריב, מה הניע את בחירת שני היינות, בפרט הפינו-נואר

    שיהיה שבוע עם חדשות יותר טובות!

  2. יאיר גת Says:

    שבוע מעלה גם לך .אהבתי את ההתרשמות שלך מיקב פלטר – מהמוצדקים שביקבי הבוטיק הישראלים שאם הייתי מתבקש להמר ,הייתי אומר שעוד נשמע עליו רבות השנה.
    http://drinking.wordpress.com/2006/10/13/pelter/

    הבחירות שלי מורכבות בדרך כלל ממה שמעניין וממה שחדש .במקרה של השבוע שעבר מדובר בשני יינות שהושקו בחודש האחרון ושחשבתי שלא יהיה נכון להתעלם מהם .אני אהיה הראשון להודות שבמקרה הזה המסגרת של מי לוקח קצת בעייתית ,אבל בכל זאת החלטנו ללכת על הפורמט ההשוואתי עד הסוף בעיני זה עדיף על חלוקת ציונים

  3. NERI Says:

    נראה לי שבין ליברמן כשר על לענייני אסטרטגיה לגברת רוחמה כנציגת המשטר הפשיסטי בארץ באמת צריכת האלוהול תגבר ככל שכבות האוכלוסיה כצורך הכרחי לקום בבוקר
    בוקר טוב

  4. drinking Says:

    איך שלא יהיה , הכתבה אינפורמטיבית ומעניינת על היינות. מבחינה השוואתית אולי היה עדיף להשוות את הירדן ק"ס, אם אני לא טועה זה היין ה'נחשב' של הסדרה, אבל דווקא להראות שפינו-נואר מקומי מצליח לתת פייט יכול להיות יותר מעניין. המסחה אכן הזכיר לי קרמל כששתיתי אותו, רק עכשיו אני מצליח לשים את האצבע על זה – ולכן כנראה הוא לא היה לטעמי, למרות שאני חושב שהוא בהחלט יין עשיר, מורכב ועשוי טוב. אפרופו פינו נואר, מישהו בטוקבקים המליץ על זה של הרי גליל (זה האדום היחיד שלהם שעדיין לא טעמתי). ממה ממה ששאלתי עד עכשיו הדעות עליו חלוקות, מה דעתך?

    תודה על המחמאות על הכתיבה. בשבוע הבא דרך היין עושה טעימות של מרקס דה ריסקל, ועדיין זכורה לי ביקורת מהללת ממש של מני פאר עליו, כך שיהיה מעניין לטעום

כתיבת תגובה

