24/7 הסיפור האמיתי

האמת, איך ששמעתי מי יחלוק איתי שולחן בצילומי הדוקומנטרי התל-אביבי החדש שישודר כנראה לפני ינואר, אבל מזמזם עכשיו כמו עדת יתושים, נהייתי קצת מודאג. כשהגעתי אמש לזירת הצילומים, כל החששות התאמתו. לך תנהל שיחה רצינית על תל-אביב, לילה, סמים ואלכוהול, עם צופית גרנט – תושבת רמת חן ונשואה 15 שנה, ועם איתמר בן-כנען, שהפוזה שנשפכת ממנו גדולה עלי בשמונה מספרים לפחות. חוץ משני אלה ישבו סביב השולחן גם אייל שני, שהלוואי שהשיחה בת שתי הדקות שהייתה לי איתו תמצא את דרכה למוצר הסופי והילה אלפרט המדהימה

הילה כל הזמן אמרה שהפאנל של האוכל היה יותר מגניב. בהתחלה קצת נעלבתי אבל תיכף הבנתי למה. בקבוצה ההיא ישבו אנשים שמבינים באוכל ואוהבים לאכול, למושב האלכוהולי לעומת זאת הוזמנו פרובוקטורים עם פוטנציאל שערורייתי ובלי הרבה מה לומר על כל דבר שהוא לא הם עצמם. אני הרבה פחות מנוסה מגדי טאוב, שהבין מה מתרחש וברח, לכן נשארתי עד הסוף, מתכתש על זמן אוויר עם אנשים שאוכלים טלוויזיה לארוחת בוקר. וכך הפסדתי בנוק אאוט ויצאתי מהברסארי כשמה שנשאר מהאגו שלי מכתים את המדרכה המזרחית של אבן גבירול, מהכיכר עד הבית. ההתרחשות האמיתית אגב ,נמצאת במקומות אחרים לגמרי אבל מי רוצה לעשות סרטים על התרחשות אמיתית


5 תגובות to “24/7 הסיפור האמיתי”

  1. NERI Says:

    תרשה לי להגיב לזהמהצד השני של מסך הטלוויזיה להלן: .:
    קהל היעד , הצופה הפסיבי שמענין אותו לשמוע מה אומרים על הצד האלכוהוליסטי של ת"א
    מכל מי שהזכרת אתה השם היחיד הרלוונטי לחוות את דעתו בנושא לפי ראות עיני.
    עם כל הכבוד לגרנט שתחווה את דעתה על שתיה מסוג אחר, איל שני כמעט ולא ניתן להבין מה הוא רוצה להדיוטות כמוני, הילה אלפרט היא מקור גאווה למין הנשי ולאוכל אבל מה הקשר לאלכוהול?
    וגדי טאוב פילוסופ וסופר לא?
    ובן כנען הוא דמות די אלמונית מצד שלי
    ככה שדברים שרואים מכאן לא רואים משם, תרים תאגו חזרה ל למקומו הראוי
    ומי שרוצה דיון מרתק על עולם האלכוהול , לא מחפש אותו בטלוויזיה
    לחיים.

  2. יאיר גת Says:

    המון תודה על ההערכה והעידוד. ככל שעובר יותר זמן מהאירוע , אני מבין שמה שהרגיז אותי יותר מכל הוא לא הפאנל עצמו או האנשים שהשתתפו בו, אלא ההתלהבות הילדותית שלי שגרמה לי להשתתף במיזם המופרך הזה תמורת הבטחה לכמה דקות מסך

  3. NERI Says:

    ההתלהבות הילדותית שלך היא חלק מהצ'ארם שלך כבעל הבלוג הזה וכמבקר בכלל
    ובתור מומחה לרכיבת אופנים מי כמוך אמור לדעת שחייבים ליפול על התחת בשביל לתת רייסים אחכ..
    ואם כבר הזכרנו אופניים, יש מצב למידע למדריך להתמודדות עם רולר בלייד ?

  4. יאיר גת Says:

    למרות היותי בעליהן של שני זוגות רולר בליידס , אני מתעלם באופן עקבי מקיומם .כנראה שקצת מפחיד אותי העסק הזה

  5. drinking Says:

    תראה, כשאתה כותב פה או במקומות אחרים ברשת, אתה לא מטריד את עצמך במה יגידו ומה יעשו, ואתה לא מנסה להרשים אף אחד. אתה בסה"כ אומר מה שיש לך להגיד
    למה שבסיטואציות אחרות זה יהיה שונה? למה לך להטריד את עצמך בדברים שאין לך יותר מידי שליטה עליהם? פשוט תהיה עצמך ויהיה בסדר

    אין לך מה להתחרות עם צופית גרנט כי אתם פונים לקהלים שונים, מי שמתעניין בה, יכול להיות שלא יתעניין בך, וגם יכול להיות שאתה לא תתעניין בזה שהוא יתעניין בך. בקיצור, קח את זה בקלות, אל תדיר רגלייך מהמסך בעתיד, פשוט תבוא מוכן ותהיה עצמך

כתיבת תגובה

