הבחור השמן שובר את הצום

לפני כחודש ,זיהיתי כניסה לבלוג מכתובת לא מוכרת. כדרכי הלכתי בעקבות הלינק והגעתי לאתר של אלדד לוי .בגלל שאני אוהב ומעריך את האיש ואת מה שיש לו להגיד ,העליתי במיידי פוסט שכלל הפנייה משמחת לאתר החדש .לא יותר מעשר דקות לאחר הפרסום קיבלתי ממנו טלפון .הוא ביקש ממני להסיר את הקישור כי האתר עדיין לא מוכן .הסרתי ,ברור שהסרתי. לפני כחצי שעה קיבלתי מייל שמכריז על העלייה הרשמית של האתר ואני שמח להוסיף אותו לרשימת הקישורים שלי .אבל עזבו את הדיבורים ,פשוט תלחצו כאן .יהיה טעים

7 תגובות to “הבחור השמן שובר את הצום”

  1. drinking Says:

    תודה על ההמלצה
    קראתי בעיון והאתר נראה מעניין ומקצועי, וזכה למקום גם ברשימת הקישורים שלי
    עם זאת, חסרה לי שם קצת יותר התייחסות למחיר ולתמורה
    בכל מקרה, קריאה מעניינת ומשכילה לדעתי

  2. FG Says:

    שלושה דברים:

    1) יום הולדת שמח – אם אני מנחש נכון היה שמח וארוך.
    2) תודה. רבה. על כל הסיוע.

  3. דורון Says:

    ראיתי והתרשמתי.
    תגיד, בתור מדריך הסצינה שלי. הנ"ל כותב בעל השולחן, שהמול שלו משמיץ את רוגוב. הצצתי ברשימה שהוא שותה, החבר שלך – חבל על הזמן של יינות, אבל יכול להיות שהוא גם ממציא דברים?
    האמת, האמת, מה דעתך?י

  4. יאיר גת Says:

    תראה ,מתוך היכרות אישית עם האיש והרפרטואר שלו ,אני משוכנע – עד כמה שאפשר להיות משוכנע ,שהוא לא כותב על בקבוק שהוא לא טעם באופן אישי

  5. דורון Says:

    טוב, שיהיה, למרות שברור לי וברור לך שברור שהוא יקרא את מה שכתבת.

  6. יאיר גת Says:

    בתור מי שכבר מכיר את השכונה הזו, אתה בטח יודע בבלוג הזה הכל פתוח לדיון ולכן אתה ממש מוזמן להעלות את החשדות שלך – אם יש כאלה. אני מבטיח להתייחס לכל חשד באותו אופן – לדבר עליו

  7. דורון Says:

    לא, אין חשד. אני עוקב אחריו כבר כמה זמן ונראה לי די בסדר, לפחות.

כתיבת תגובה

