למדו את ילדכם לרכב

בעוד כמה ימים מגיע יום כיפור שבו כל ההורים העירוניים, מכים על חטא ההזנחה של האופניים במקלט ויוצאים בהולים בריצה ובצעקות תפדל תפדל אחרי הגוזלים שמתרסקים בזה אחר זה על המדרכות, הדשאים, הכבישים וכל מה שמחובר לקרום כדור הארץ. כשירות לקוראי הבלוג אני גאה להגיש את המדריך המקוצר ללימוד רכיבה על אופניים . אצלי זה עבד

קודם כל תרגעו. נכון שיש שדים קטנים שעולים על אופניים בגיל שנה ושמונה חודשים ודופקים רייסים מטורפים. אם הילדים שלכם לא כאלה, זה ממש בסדר. הם יכולים לרסק את עצמם גם עם קורקינטים או סקטים או אופניים עם גלגלי עזר

אחר כך תכוונו. השלב הראשון הוא בטחון. כוונו את הגובה של הכיסא כך ששתי הרגלים של הילד ייגעו בקרקע. שתי הרגלים. זה חשוב

עכשיו תבלו. תנו לרוכב לדחוף את עצמו בעזרת שתי הרגליים עד שהגוף שלו יבין את העיקרון. בשלב הזה כדאי לתת הסבר קצר על שיווי משקל ולהבהיר כמה חשוב לסובב את הכידון בזמן אובדן שיווי משקל, לכיוון הרגל הדומיננטית

קחו את הזמן .זה הרגע לתפוס ספסל בפינה ולעקוב אחרי ההתקדמות. אחרי שנושא שיווי המשקל ייקלט, הרגליים כבר יתרוממו מאליהן אל הפדלים ולכם יישאר רק לצרוח הוא רוכב הוא רוכב – או היא רוכבת. זה הזמן אגב להתחיל לדאוג כי מהרגע שבו הם התחילו לרכב, אין לכם שום סיכוי לדעת לאן הם יגיעו. ואל תשכחו לחבוש להם קסדות

5 תגובות to “למדו את ילדכם לרכב”

  1. Islay Says:

    ההורים שלי ניסו להעביר אותי מאופניים עם גלגלי עזר לשני גלגלים במשך כמה זמן, אבל פחדתי לאבד את שיווי המשקל. הצלחתי דוקא על אופניים של חברה, וכמו בסרטים, ההורים שלי הופיעו בקצה השביל בדיוק כשהצלחתי לשמור על שיווי משקל בפעם ההראשונה. ממש קודאק מומנט. (:

    הבעיה היא שמאותו רגע הניחו שאני יודעת לרכב על אופניים, וכך קרה שעד היום אני לא יודעת לעצור בשום דרך חוץ מלהתרסק הצידה בערך במקום שבו אני רוצה לעצור, פשוט כי זה עדיף על לחיצה עצבנית על המעצורים, בלימה פתאומית והתרסקות עם הראש קדימה. למען האמת, רק לאחרונה גיליתי לתדהמתי שיש דרך לעצור שלא באמצעות התרסקות, וששני מעצורי היד הם לא בדיוק אותו הדבר. פלאי הטכנולוגיה. בקיצור, אני הולכת ברגל. (:

  2. יאיר גת Says:

    אם כך ,יכול להיות שיעניין אותך ללכת ברגל לבטי פורד בנחלת בנימין .עד השמיני באוקטובר היבואנים של גלנמורנג'י וארדברג מקיימים שם אירוע קידום מכירות ומציעים גלנמורנג'י בורגונדי פיניש או ארדברג 10 בשלושים ושמונה ש"ח לצד תערוכה של צילומים מסקוטלנד וכל מיני קטנות מהמטבח

  3. Islay Says:

    יבוצע! (מצדיעה)
    (:

  4. drinking Says:

    שלום מכובדי,

    תודה על ההמלצה על בטי פורד, הייתי שם בפסטיבל נחלת בנימין והיה ממש חביב. עכשיו יש לי סיבה עוד יותר טובה לקפוץ לביקור. האם מישהו מכם מתכוון להגיע לשם בשבוע הבא?

    מה שכתבת על האופניים הזכיר לי איך בתור ילד, אחרי כמה נפילות בגיל צעיר, כשלמדתי, החלטתי שאני לא באמת צריך או נהנה מזה ועברתי להליכה ברגל. רק בכיתה ח' חזרתי לאופניים

    איילה (אגב, הבלוג שלך נוסף לעמוד שלי תחת קישורים המומלצים), אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשקיבלתי את האופניים בגיל המאוחר היה לנתק את הכבל של המעצור הקדמי. עם המעצור האחורי כבר הרבה יותר קשה להתהפך, למרות שאני לא יכול להתחייב שזה נכון עבור כל כמות ויסקי 🙂

  5. Islay Says:

    תודה על המחמאות בקישורים המומלצים שלך. (:
    נראה לי שאני אכן אקפוץ לבטי פורד מתישהו בשבוע הבא. מה, הרי אפילו הצדעתי על זה פה למעלה. (:

כתיבת תגובה

