פותחים שנה

בשבוע שעבר, יום שישי בחמש ורבע לפנות בוקר ליתר דיוק, התייצבתי בגן הפסגה לאירוע הזריחה המסורתי המציין את תחילה שנה בבית הספר הדמוקרטי. בסך הכל אני די מרוצה מההחלטה להוציא את הילדים ממערכת החינוך הממלכתית אבל רבאק,   חמש ורבע? כל ההורים והילדים היו רחוצים וחגיגיים ורק אני הגעתי שיכור ומסריח כמו הריצפה של הברקפסט בבוקר יום שישי

ויש לי סיבות טובות. את הערב התחלנו בבר של המסה – עבודה שמתייחסת לתפריט הלילה החדש, משם יצאנו על ארבע למועדון ברחוב בן אביגדור שנמאס עלינו די מהר. לבונטין שבע היה התחנה הבאה ושם פגשנו כבר לא מעט חברים. כשכבר ממש לא יכולנו לזוז זחלנו משם ללבונטין אחת עשרה להגיד שלום לחגי וענת וסיימנו בדאדא שהולך ומתברר כמועדון עם מוזיקה מדהימה ואנשים מאפנים שלא קולטים את זה. שמתי את הראש לרבע שעה והופ לזריחה. האמת, אני לא חושב שזה היה נבון להגיע לשם במצבי, בייחוד לאור העובדה שאנחנו חדשים בבית הספר, אבל היה הכי מרגש ומדהים בעולם ואני שמח שבאתי. במפגש הבא אני מבטיח להתנהג יפה. הלוואי שתזרח על כולנו שנת לימודים יותר טובה מהקודמת

2 תגובות to “פותחים שנה”

  1. NERI Says:

    אפרופו אלכוהול ובית ספר, בתי היקרה שנשאלה בכיתה אלו תחביבים היא מכירה אז היא ענתה וויסקי, לך תסביר
    שנת שגשוג והצלחה.

  2. יאיר גת Says:

    אכן, מהמוצדקים שבתחביבים. אין ספק שהילדה גדלה בסביבה מעולה

כתיבת תגובה

