?נפלה קטיושה או ששוב פתחת שמפנייה

לא ברור איך דווקא עכשיו נהיתי עסוק כמו צבי יחזקאלי .בחמישי שעבר ביקשה ממני הדס ,העורכת החדשה שלי ברייטינג ,להביא לה רשמי יציאה בתל-אביב שממשיכה לחגוג כשבצפון משתוללות קטיושות .סירבתי בנימוס עקב התחייבות מוקדמת שהייתה לי בנשיקה בזכרון ,אבל ביום ראשון הסתבר שהדס אושפזה במשך הסופשבוע וכתבת תל אביב כרגיל ,אין .תהיי בריאה מותק .במשך היום קיבלתי טלפון בהול וישבתי לתקתק את אירועי מוצ"ש בסאקאיה .האייטם ,שהתפרסם היום ,הוא לא הטקסט הכי מבריק שנתתי בחיים ,אבל הרי מדובר במצב חירום

 

באותו יום נתבקשתי לכתוב גם על עראקים מלבנון עבור אנרג'י שהביאו אותה בפרוייקט מסעדות לאומי מגניב ביותר שמזמין את תושבי הצפון לאכול במרכז בהנחות שוות ואפילו חינם .אני מקווה שהאייטם האמור יעלה בקרוב .חוץ מזה השתתפתי גם בטעימת סירה /שיראז של בקבוק .היה מרתק בעיקר בגלל זה שלא זכיתי לשתות מספיק סירה בחיי .את הרשמים של שגיא קופר אפשר לקרוא גם כאן .ואם זה לא מספיק אז השבוע אני מכין גם ספיישל קוקטילים ענק ,למוסף אלכוהול של רייטינג שיצא בקרוב

 

במסגרת ההכנות לכתבת הקוקטילים זכיתי לבלות ערב אחד עם שמוליק וולברג מחברת אקרמן – יבואני פינלנדיה ,ג'ק דניאלס ועוד ,ואריאל לייזגולד ,ממוזס הרצליה ,זוכה תחרות הברמנים של יצרנית הוודקה הפינית ,וערב נוסף עם אילן אביצור מחברת הכרם – אלה שמביאים את אבסולוט למשל ,ודדי אליעזר ממסה .היה טעים

 

את הנסיעה לראש פינה ,שהייתה מתוכננת לסוף השבוע הקרוב ,ביטלתי .יש גבול להרפתקאות שאני מוכן מוכן לעבור .ככל שהמלחמה המגעילה הזו נמשכת אני מגלה כמה קשה לי להתעלם ממנה ,אבל כל עוד החיים שלי נמשכים כמעט רגיל ,אני יכול להרגיש כמעט בסדר

3 תגובות to “?נפלה קטיושה או ששוב פתחת שמפנייה”

  1. NERI Says:

    יין עם ניחוחות אורוות סוסים?
    ועם ארומות קטיושות יש משהו?

  2. יאיר גת Says:

    את בטח יכולה לתאר לעצמך על מה מדובר כשאומרים אורוות סוסים. אני מתאר לעצמי שאם היה משהו עם ארומה של קטויושות היו קוראים לו 'ארומה של מבצע מוגבל להחזרת הביטחון לגבול הצפון' אולי אפילו ארומת שלום הגליל .בכל מקרה מדובר באותו שיט

  3. liorry Says:

    אני בעד להמשיך ככל האפשר.. רק מחזק אותנו.

כתיבת תגובה

