באסיסט במילואים

ביום העצמאות בעודנו משתדלים להוריד את הסטייקים בזמן מהמנגל בלי לשרוף את האצבעות ,דן שאל אם אולי אני רוצה לחזור לנגן איתו .10 שנים לא נגעתי בגיטרה ,שהייתה העיסוק העיקרי שלי הרבה לפני שהתחיל כל העסק הזה עם האלכוהול .לקח לי שבועיים להודות בפני עצמי שזה הדבר שאני הכי רוצה בעולם ,חודשיים נוספים של חזרות שהלכו הרבה יותר בקלות ממה שציפיתי וביום שישי הקרוב ,זאת אומרת מחר ,אנחנו נוסעים להופעה ראשונה בירושלים -אנחנו זה דן תורן ,נועה ווקס הפרקשניסטית האלופה ואני .האירוע יתקיים על אחת הבמות במסגרת אירועי פסטיבל הקולנוע .עכשיו סיימתי לעבור שוב על רשימת השירים ,ולהגיד שאני מת מהתרגשות זה פשוט האנדרסטייטמנט של סוף השבוע

3 תגובות to “באסיסט במילואים”

  1. NERI Says:

    אז אתה זה אתה
    זה משפט שתמיד נכון
    בהצלחה וטיפ קטן שתמיד עובד

    תשתה משהו זה יעבור

  2. יאיר גת Says:

    את שזה שאני זה אני ,אני משתדל לבדוק לפחות פעם ביום .תודה

  3. Islay Says:

    זה חיידק שמקסימום יכול להירדם להרבה זמן, אבל זה אף פעם לא עובר ממש. (:
    אם עדיין הייתי ירושלמית הייתי קופצת לביקור, אבל השנה אפילו מרתון הסרטים הקבוע בפסטיבל עומד בספק. אבל אתה אומר שזאת ההופעה הראשונה, אז אמורות להיות עוד בהמשך ועוד תהיה הזדמנות להתעלף כשהבסיסט עולה לבמה. (:
    שיהיה בכיף.

כתיבת תגובה

