תנו לבלוגרים לשתות

האנשים הטובים מפורטל בקבוק עושים עוד צעד בדרך לחיבור בין תרבות הרשת לתרבות היין הישראלית .במייל שהגיע אמש ,הם הבטיחו לי ,כחלק מרשימה של לא מעט בלוגרים ,שני בקבוקי יין ,תמורת טקסט לא מחייב ,שיכלול את ההתרשמות שלי מתכולת המשלוח ,יתפרסם כאן ויכלול כמובן הפנייה לאתר שלהם .היות ולא חסרים לי מקומות שמאפשרים לי לומר את מה שיש לי לומר על יין ,החלטתי לוותר על הכבוד .בכל מקרה ,אני חושב שיש כאן ,נסיון מעניין לערבב כתיבה עצמאית עם אינטרסים מסחריים .שלא לדבר על הפוטנציאל- תחשבו שהייתם מקבלים אוטו לשבועיים תמורת כתיבה ,או שבוע בניו-יורק תמורת יומן מסע .אני בהחלט מתכוון לעקוב אחר ההתפתחויות .אה והנה עוד הפנייה לבקבוק

 

מי שעקב אחר הפוסטים האחרונים ודאי שם לב שהשארתי המון קצוות פרומים כמו סיכום תערוכת היין הבינלאומית או סיפורי המלון הסקוטי -עוד מעט כבר לא נזכור על מה מדובר .אני מאוד מקווה לסגור את העניינים האלה עוד השבוע ולהמשיך כרגיל

6 תגובות to “תנו לבלוגרים לשתות”

  1. tzafrir Says:

    אני דווקא חושב שזה רעיון נחמד, לתת ל"עם" – שמיוצג על ידי הבלוגרים, לא ניתק לכל מטקבק בקבוק – מוצר ושיחווה את דעתו, לא באופן מחייב כמו אותם עיתונאים שמובאים לסקר משהו בחו"ל וכד' תמורת כתבה אוהדת, אלא ככה בכיף, על בקבוק יין 🙂

  2. יאיר גת Says:

    לך על זה. רשימת הבלוגרים נפתחה ואם בא לך להשתתף, אתה יכול לנסות את מזלך כאן
    http://www.bakbuk.co.il/htmlpage/internal.asp?cat=5&nam=862

  3. NERI Says:

    באמת הקישור הראשון שהמוח שלי העלה היה של עיתונאי מקומבן נוסע בפרארי ואז מחרבש על זה שמונה דפים במוסף של שבת
    אבל אז השתעשעתי במחשבה של כמה אושר זה גורם לך לכתוב על יין ואוכל מה היה קורה אם היו מצרפים לך איזה פרארי כאות הצטיינות.

  4. יאיר גת Says:

    אני חושב שלבלוגרים יהיה הרבה יותר קל לכתוב "נסעתי שבוע בפרארי, היה לא משהו" מאשר לעיתונאים שמערכת היחסים שלהם עם מי שהזמין אותם הרבה יותר מורכבת .חוץ מזה ההצעה היא לא מטעם יצרני היין אלא מטעמם של יצרני טקסטים על יין שבסך הכל ביקשו להרחיב קצת את הדיבור בנושא ובדרך לקדם את האתר שלהם .אם את מכירה מישהו שמחלק פרארי, תני לו את הכתובת שלי. יש על מה לדבר

  5. tzafrir Says:

    הבקבוקים בדרך – אני על המפה

  6. יאיר גת Says:

    בהצלחה

כתיבת תגובה

