אנשים שרצו לדבר איתי

נועם טפרברג – התקשר בערב פסח ,בעקבות האייטם המכונן בנרג' וביקש להיפגש איתי אחרי החג .הסכמתי לפגוש אותו בשעות היום ,הרחק ממיכלי הנירוסטה שלו .מאז לא שמעתי ממנו מילה

עמית ,מנהל השיווק של שלוותה בנמל תל-אביב ,התקשר אחרי אייטם לא ממש מעורר תיאבון שכתבתי על מסיבת הפתיחה של המקום ושהתפרסם במדור הלילה של רייטינג .גם לעמית אמרתי שאשמח לפגוש אותו אחרי שבועות .אם אתה קורא , תעשה לי טלפון ונקבע משהו

גם האנשים מאודאון הרצליה נתקלו במה שכתבתי על המקום שלהם בבלוג הזה ממש .גם הם הביעו רצון לדבר איתי וגם מהם לא שמעתי מילה

מיכל מהסאקאיה ,אמרה לי שזה מין נוהל כזה .המנהלים שואלים את אנשי יחסי הציבור מה הם עשו בעניין הביקורת הלא טובה ,והאחרונים ,בגלל שהם לא ממש יכולים לעשות משהו .עושים לי טלפונים .אז בואו נסגור דיל שישתלם לכולנו .אתם לא תתקשרו אלי אחרי טקסטים לא חיוביים ,אבל תספרו למעסיקים שלכם שטיפלתם בי .אני מצידי מבטיח שאם מישהו יבדוק ,אני אספר לו שקיבלתי בראש ועוד איך ,ושאני לא אעשה את זה עוד פעם . נשמע בהחלט הוגן לטעמי

כתיבת תגובה

