אפריטיף – אפטר שבועות

איך היה החג? שלי היה די מדהים. שתי מסיבות שוות ביותר. הרבה ים – שמתם לב כמה הוא צלול עכשיו?, בריכה, ילדים, ואם כל זה לא מספיק משמח, תור (7) הילד הקטן שלי התחיל לרכב על אופניים בלי גלגלי עזר. המדריך ללימוד רכיבה לילדים יעלה כאן בקרוב מאוד. אני חושב שעליתי על משהו. ואם אנחנו כבר כאן, שני עניינים שנראים לי שווים עדכון

חלק שני של הטעימה הספרדית עלה בסוף השבוע לבקבוק

מירה איתן יקירת הבלוג ומישהי שממש מבינה באלכוהול, תתארח מאחורי הבר בלוקאס – מאז"ה פינת יבנה ת"א ביום שלישי ה- 6.6.06 נראה לי שיש מצב לערב ממש נעים

2 תגובות to “אפריטיף – אפטר שבועות”

  1. NERI Says:

    איזה הצטרפות מקרים משעשעת גם אני בשבועות חגגתי לביתי יומולדת 3 קבלה אופניים יצאה לדהירה ראשונה שלוותה במסיבת יומולדת על חוף הים בשעת ערביים וכאן אני מבקשת את חוות דעתך , פתחנו בקבוק אביב מרלו של ססלוב אני הוקסמתי קשות מהטעם,
    ?מה דעתך עליו

  2. יאיר גת Says:

    בפגישה האחרונה שלי עם ברי בהשקה של המריאז' 2003 אמרתי לו שאני לא מתייחס לכל מה שהוא עושה, כדי שלא יחשבו שאני עובד אצלו . יקב ססלוב הוא בעיני מהמוצדקים שביקבי הבוטיק בישראל, שמצליח לרוב לייצר יינות מורכבים ,מעניינים והכי חשוב ,נגישים .האביב היא סדרה מעולה לטעמי והמרלו אביב 2004 הוא יין מוצלח ביותר ,בין השאר בגלל ההתישנות בשבבי עץ אלון שמעשירה את טעמי המרלו, בארומות עמוקות של עשן , ציפורן ושוקולד . בסוף לא התאפקתי וכתבתי על המאריאז' כאן
    http://www.maariv.co.il/online/12/ART1/426/522.html

להשאיר תגובה

