סיוט ליל קיץ – אודאון הרצליה

בשלוש לפנות בוקר התעוררתי שטוף זיעה .מהראי התבונן אלי פרצוף חיוור ולח והאברים הפנימיים שלי הרגישו כאילו העבירו בהם סמרטוטים טבולים בבנזין .אתה שותה יותר מדי ואוכל יותר מדי ובכלל לא ישן ,נזפתי בעצמי .ממחר אתה חוזר לצעידות בחוף ולסלטי ירקות ומפסיק לרוץ לכל השקה של תפריט או פתיחה של מסעדה ,כי אם זה יימשך ככה זה לא ייגמר טוב .שתיתי המון מים ,הרגעתי את ליבי הפועם וחזרתי למיטה מכוסה באשמה .יומיים לאחר מכן פגשתי חבר שישב איתי באותו שולחן ,כמה שעות לפני ההתעוררות המיוזעת שזה עתה סיימתי לתאר .אתה לא מאמין מה היה לי אחרי אודאון הוא אמר לי .עצור שנייה ,עניתי לו ,ותיארתי בפניו את ההזעות ואת הצריבות ואת לובן הפנים .בינגו .מסבר שאלה לא הרגלי השתיה שלי או של ידידי ,זה המטבח באודאון. ואם שני אנשים אומרים לכם שהאוכל לא טוב ,אתם לא חייבים לבדוק את זה בעצמכם

לטעמי ,בניגוד לאחותה הבכירה התל-אביבית ,אודאון הרצליה אף פעם לא הייתה מופת קולינרי ,בייחוד את משווים את המטבח המתקשה לעמוד בציפיות ,לבר המצויין והיצירתי שהצליח להפתיע אותי בקיץ שעבר עם כמה קוקטילים שווים ובחורף האחרון עם פסטיבל וודקות מוצדק .בתפריט של אודאון הרצליה יש תמיד שמות יפים ,המנות נראות טוב ואפילו מתומחרות בהגיון ,אבל לא מצליחות לשחק אותה .על המרפסת אכלנו פיש אנד צ'יפס בבלילת בירה עם רוטב טרטר – יופי של מנה אם כי לא מתקרבת לזכרונות שיש לי מקנדה ,היו שם גם נקניקות ברוסט שמנוניות מבושלות בבירה שלא ברור איך מצאו את דרכן לתפריט קיץ .לדאבוני ,מנת הסטייק אנד אגס- 200 גרם סינטה עם ביצת עין והום פרייז ,הייתה מיובשת וחסרת שמחת חיים .שוב ,ייתכן שמדובר בכשל נקודתי אבל לי זה ממש הספיק .ובעניין הצעידות בים ,אני ממש חייב לחזור לזה כדי שהכשל הבא לא יהיה באחת המערכות החיוניות שלי .את הקיץ הזה באודאון לא תשכחו .כך נפתחת ההודעה לעיתונות על תפריט הקיץ , ואני אומר :לא נשכח ולא נסלח

2 תגובות to “סיוט ליל קיץ – אודאון הרצליה”

  1. צ'ויה Says:

    מהרגע שהם נהיו "רשת" קרה להם משהו רע.
    הניתוח שלך נראה לי נכון: מסעדת האם בת"א היא סיפור אחד, הרצליה אחר, וחכה שהם יפתחו עוד אחת – לאן זה יתדרדר עוד.

  2. אריאל גולן Says:

    הארבעה,הרצליה ,מה זה משנה?אותו אוכל גרוע עד לא אכיל!!!אני לא אכנס לאף אחת מהן שוב,יש מוזס באזור?…

כתיבת תגובה

