שיחק אותה אלדד

אלדד לוי מעל השולחן ,שבדרך כלל מעניין לשמוע את מה שיש לו להגיד ,ניתח יפה את מעמדם של השפים הכוכבים במסעדנות העברית

3 תגובות to “שיחק אותה אלדד”

  1. צ'ויה Says:

    באמת מעניין, לא בטוח שאני מסכים על הכל, אבל מעניין. סוג הכתבות שחסרות לי. תודה ליאיר על הלינק.

  2. יאיר גת Says:

    בכיף צ'ויה .תודה לך .אתה מוזמן לכתוב כאן על חילוקי הדעות שלך עם הכותב

  3. צ'ויה Says:

    תודה.
    קטונתי, אבל אתמול למשל קראתי כתבה על טעם העיר, שם כתבה עופרה גנור על זה שהשף חוזר בענק למרכז הבמה. אבל עכשיו כשאני כותב, אני נזכר שבעצם אני לא יודע מי השף של המסעדה שלה, אולי אף אחד מהקהל לא יודע, ואולי גם היא לא יודעת.
    וברצינות – בסך הכל אני מסכים, אם כי הבחירות בדוגמאות לא תמיד ברורות לי.

כתיבת תגובה

