צ'ייסרים של אמצע השבוע

כמה עניינים שנראים לי שווים התייחסות :תחרות הבירה הביתית השנייה יוצאת לדרך .בתחרות שתתקיים ב 25.5 בשעה 20:30 בפאב החצר שבכפר אזר ,יתמודדו יותר מעשרים בירות שבושלו בבית ,על ליבם של מיטב השופטים .הכניסה לאירוע תהיה חופשית ומחירה של כוס טעימה 25 ש"ח .אני מתכוון להיות שם .פרטים נוספים כאן

מסעדת קלואליס שברמת גן ,תארח במהלך חודש מאי יינני בוטיק ישראלים בניהם :אורי חץ – שאטו גולן ,גולן פלאם – יקב פלאם ,אלי בן זקן – קסטל ועוד .את היינות ילווה תפריט שהותאם לכל יין בנפרד ולסועדים תינתן הזדמנות להיפגש עם יוצרי היין ולשוחח איתם .נשמע יקר ,אבל זו צריכה להיות חווויה

ועוד משהו באווירת אירוח .צחי בוקששתר יעשה מדי שבוע במהלך מאי ,מקום לשף אורח בבלאק בר אנד בורגר בסינמה סיטי וברחובות .יהיו שם מנות בשיתוף ארז קומרובסקי ,חיים כהן ,דוחול ספאדי ואורית פרי ,שיוגשו במהלך כל השבוע במחיר 64 שקלים למנה

ולסיום המלצה :גשו עכשיו לחנות יין שצמודה לקפה אלקלעי ,כי עוד מעט יהיה מאוד מסובך למצוא שם מקום .הדיל שמאפשר לרכוש בקבוק במחיר החנות ולשתות אותו במקום הוא אחד המקסימים בעיר וגם האוכל של מעוז

5 תגובות to “צ'ייסרים של אמצע השבוע”

  1. Islay Says:

    זה אמנם צדדי לחלוטין לעניין העיקרי, אבל האמת היא שמאוד בלטה לי לעין העובדה שאין בכל תחרות הבירה הזאת ולו אישה אחת, בקרב השופטים/מארגנים, לפחות. יש לפחות מתחרות?

    חוץ מזה, פאב החצר מזכיר לי נשכחות עתיקות במיוחד. (:

  2. יאיר גת Says:

    נראה לי שהכפפה מחכה למישהי שתרים אותה

  3. NERI Says:

    אני אסתכן בלהשמע שובינסטית רדודה אבל עוד לא יצא לי להכיר בחורות שבירה זה ה
    CUP OF TEA
    שלהם, נדמה לי שזה בגלל תופעת הלוואי שמצטרפת למשקה הזה – התנפחות מסיבית באזור
    הבטן, בעוד שוויסקי וודקה הם סתם עתירי קלוריות אבל אלוהים יודע שהם שווים את ההקרבה.

    סליחה על הקפיצה לנושא קרוב אלי יותר
    אני מאמינה שאתה גם שמעת על הוויסקי עם 90% אלכוהול

  4. יאיר גת Says:

    קראתי עליו לפני כחודש במגזין של עמותת הוויסקי ונראה לי שמדובר בעיקר באקט מרשים של יחסי ציבור. ולמרות זאת אם הייתה לי הזדמנות, הייתי מנסה אותו בשמחה

    כרס הבירה היא לדעתי עוד המצאה של יחסי ציבור. זו לא הבירה שמנפחת את אזור הבטן אלא כל מה שאוכלים לידה.

  5. גדי Says:

    אמנם מעט מידי לטעמי אך יש אישה אחת בין השופטים, ענת מאיר, מקרלסברג
    וברגע זה אני מרים את הכפפה, כל אישה שרוצה ללמוד איך להכין בירה מוזמנת ליצור קשר ונארגן ב"בירדי" מפגש הדרכה לנשים, ללא תשלום.

להשאיר תגובה

