הוא לא כבד – אה הוא בעצם כן

בואו נגמור עם ההתנצלויות :האתר היה למטה אתמול די הרבה זמן והאנשים הנחמדים שמפעילים אותו העלו הודעת שגיאה רק בערב ופתרו את הבעייה רק לפנות בוקר שעון ישראל .אני מקווה שמי שחיפש אותי לא ייתיאש ושהעניין לא יחזור על עצמו אבל אתם יודעים ,ככה זה באינטרנט .התנצלות מספר 2 מגיעה לכל היקבים, הייננים ,היחצנים והעסקנים שלא נכנסו לסקירת היין בסגנון .באמת שניסינו ולא היה מצב לכלול את כולכם ,למרות שאתם עושים יופי של עבודה בדרך כלל

ליל הסדר היה די מבלבל מבחינת אלכוהול ,את המסקנות אני שומר בשלב זה לעיתונות הכתובה אבל אחד המנצחים הגדולים היה הכבד קצוץ שדי התמחיתי בהכנתו בשנים האחרונות וזה הולך ככה :1 ק"ג של כבדים טריים – חשוב שיהיו טריים .6 בצלים גדולים .6 ביצים קשות .100 גרם חמאה או מרגרינה בטעם חמאה לשומרי הכשרות. קוצצים את הבצל, מטגנים עד שהוא שקוף ומוציאים מהמחבת לקירור .מטגנים את הכבדים עד לכמעט השחמה .מוסיפים את הבצל ,את הביצים חתוכות לרבעים והמון מלח ופלפל שחור .את כל הנוי הזה מבשלים כעשר דקות על אש קטנה בתוספת החמאה ,מכבים את האש ומחכים שיתקרר. כשהכל קר ,אבל ממש קר ,טוחנים במעבד מזון מקררים לפחות 6 שעות וזהו. להגיש עם חמוצים איכותיים ולבלות .בפעם הבאה אני מתכוון להוסיף קצת ג'ינג'ר ונגיעה של פורט .את החג הראשון ביליתי אצל זיאד וזאדה בכפר סלאמה. מי שנוסע לגליל שלא יפסיד את הארוחות שהולכות שם. בקרוב אקדיש להם את הפוסט שהם ראויים לו

ולסיום אזהרת מסע :עזבו אתכם מסיני ,תשכחו מהודו ,הסכנה האמיתית נמצאת קצת צפונית לנתניה ואני מתכוון לזה בשיא הרצינות .לא משנה עד כמה אתם זקוקים להתרעננות ,לעולם אל תיכנסו לשירותים בתחנת הדלק חבצלת השרון  .זה בלוג על אוכל ולכן אין מצב שאכנס כאן לפרטים .פשוט אל תיכנסו וזהו

9 תגובות to “הוא לא כבד – אה הוא בעצם כן”

  1. Avi Halevi Says:

    תנסה נגיעה של קוניאק טוב. אשתי גונבת לי מהרמי מרטן איקס או בכל פעם שהיא מכינה כ"ק ויוצא משהו משהו.

  2. יאיר גת Says:

    בעקבות לחץ משפחתי ,הפעם הבאה תהייה כנראה מאוד בקרוב ואני אבדוק את העניין הזה עם הרמי

  3. NERI Says:

    אל קאידה , חבצלת השרון מאחוריכם…

  4. יאיר גת Says:

    להערכתי ,אפילו כמה צעדים לפניהם

  5. רוני Says:

    רמי מרטן איקס או נשמע מפתה…

    ההמלצה שלי לכבד קצוץ היא קרם דה קסיס!

  6. יאיר גת Says:

    בסוף יצא רעיון גדול לפרוייקט לקראת החגים הבאים: טעימה עיוורת השוואתית של כבד קצוץ עם תוספות אלכוהוליות שונות: פורט, קוניאק, קרם דה קסיס, יין אדום, שכחתי משהו
    ???

  7. Islay Says:

    אתה יודע יפה מאוד מה שכחת… (:

  8. NERI Says:

    אגב לידיעתך לי יש נטיה להוסיף מנה יפה של הבלנדד התורן בביתי למתכונים דורשי בצק, יוצא מופלא.

  9. יאיר גת Says:

    Islay
    אופס .טח שמת לב שהכיוון מתקתק – גלנקינצ'י, דלוויני או משהו בכיוון
    ?

    NERI
    נשמע מעניין , אני הולך לבדוק גם את זה בקרוב

כתיבת תגובה

