לך דודי – וודקה מרטיני

 

ערב שבת אחרון לפני החג ,כהכנה לדביקות המשפחתית ,הוחלט לא לקיים ארוחת ערב בהרכב הרגיל .בסביבות שש חזרתי מקבלת שבת רוויית חצאי ליטר של גולדסטאר והומור דרום תל-אביבי ,בחמארה של מתי שבפלורנטין -אנשים שם כבר יודעים איך קוראים לי וזה מתחיל להדאיג ,והתחלתי לערבב וודקה מרטיני .הסיפור די פשוט אבל התוצאה מלכותית :מנה וודקה -סמירנוף אדומה תספיק ,פקק של וורמוט אקסטרה דריי ,הרבה קרח וקליפת לימון .אני לא מקרר את הכוס אבל אחרי שלב הניעור והמזיגה אני משאיר את הקרח בתוכה ,עם קצת קליפת לימון כמו שנהוג ביועזר .הייתה לי יד טובה אותו ערב ,ואחרי שלושה או ארבעה ערבובים נרדמתי על הפלאפון של עירית שהיה על רטט ולא התעוררתי גם אחרי שעתיים רצופות של צילצולים .אחרי החגים אני מקווה שנוכל לחזור לשגרה עם בקבוק יין אחד בכל סוף שבוע ,ויש בקבוקים די מגניבים בתור

 

יום קודם ,במסגרת אירועי עוד מעט פסח וצריך למכור המון יין כי מה שלא נמכור עכשיו לא נמכור בחיים ,השתתפתי בטעימה של יינות מצ'ילה שהתקיימה בחסות פורטל בקבוק .היה מלחיץ קצת לשבת עם דבי ,אלה ,אסף ועוד אנשים שממש ,אבל ממש ,מבינים מה הם אומרים ולתת ניקוד ליין .האמת שמרוב מחשבות על ארומות ,נקודות ,ממוצעים ואיך לא לצאת טמבל ,לא הצלחתי ממש ליהנות ,אבל היה מעניין ומי שרוצה לקנות דווקא יין מצ'ילה לכבוד החג יכול למצוא המון פרטים ממש כאן .אה ,וגם הזכירה אותי הוולווט וכתבה שהבלוג שלי שווה .כן כן הבלוג הזה שאתם קוראים עכשיו ,מבחינתי זו יופי של מתנה לחג 

6 תגובות to “לך דודי – וודקה מרטיני”

  1. NERI Says:

    יש לך יאיר בלוג מאוד מעניין אני שמחה שנקלעתי אליו אין כמו טקסטים איכותים ומעשירים על אלכוהול, אם אני לא טועה נדמה לי שנתקלתי בך בפורום של נענע אלכוהול שם אני יותר נוטה לשרוץ ומאוד התרשמתי מהידע שלך
    חיבתך לוודקה היא שגרמה לי להעלות את הגיגי כאן במיוחד בערב פסח שמאלץ אותי להכיר את עולם היין הלא כלך חביב עלי מאחר שהקרובים לליבי וויסקי וודקה חמץ הם.
    .

  2. יאיר גת Says:

    תודה תודה , אני מקווה שעם הזמן יתווספו לכן גם פוסטים על וויסקי וודקה וכל מה שטעים. בכל מקרה נראה לי שהפסח הוא דווקא הזדמנות מעולה להעמיק את החיבה ליין

  3. NERI Says:

    אם אתה אומר אה בטח יודע, אז תן לי המלצה ליין שיעשה לי זיכרונות טובים מלילסדר..

  4. יאיר גת Says:

    הבחירות האישיות שלי לחג נמצאות כמה פוסטים אחורה, תחת הכותרת: פסח 2006 הבחירות
    אני חושב שכל אחת מהן יכולה לעשות את העבודה ועל כולן כתבתי כאן לפחות מילה או שתיים, שאפשר למצוא בעזרת המנועחיפוש. זו הכתובת של הרשימה המלאה
    https://open24.wordpress.com/tag/%d7%91%d7%9b%d7%9c%d7%9c%d7%99/

  5. NERI Says:

    תודה תודה וחג שמח לך ולכל יקירך

  6. יאיר גת Says:

    .תודה לך .וגם חג שמח

כתיבת תגובה

