פסח 2006 הבחירות

 

האביב הוא עונה די עמוסה למי שמתעסק ביין .זה מתחיל בערך חודש לפני פסח . משרדי יחסי הציבור מציפים את האינבוקס בקומוניקטים מתלהבים ,שליחים מתנשפים דופקים בדלת אינספור פעמים ביום ,כדי למסור עוד ועוד בקבוקים באריזות קרטון מהודרות פחות או יותר .את חלקם לא אטעם לעולם .על חלק אני אכתוב כאן או במקום אחר ואת הטובים באמת אני אשתדל לזכור גם בשנה הבאה .גם מועדי הסגירה של העיתונים די צפופים ,כך שהאווירה הכללית תוססת ומבעבעת כהלכה .לפני כשבוע ביקש ממני שגיא קופר ,כותב באתר של המדינה וממייסדי בקבוק ,לתת המלצה לחמישה יינות שאשמח לפגוש על שולחן הסדר, עבור פרוייקט שנקרא חברים ממליצים ואין לי מושג לאן הוא מיועד .את הרשימה הרכבתי מיינות ישראליים ,שעל כולם כתבתי גם כאן .אלה הבחירות שלי ,ואני מחכה בסקרנות לבחירות של החברים האחרים .הרשימה לא מתחשבת בשיקולי מחיר או כשרות והיא הולכת ככה
לפני הכל
– דיבורים ,חיבוקים ועדכונים – רמת הגולן, ירדן גוורצטרמינר 04
מנות ראשונות – כבד קצוץ ודגים חריפים – רקנאטי, פטיט סירה זינפנדל 04
ביניים – מרק ירקות – ויתקין, ויתקין קלאסיק 04
מנה עיקרית – כבש .בטח שכבש – בזלת הגולן, קברנה סוביניון 03
קינוח – עמק האלה מוסקט 03

ביום ראשון הקרוב ,אני עומד להשתתף בטעימה של עשרה אדומים ישראלים עבור כתבה השוואתית שאני עוזר לארגן ושתתפרסם במעריב סגנון .הולך להיות מעניין .חוץ מזה ,תעברו בבלוג של דבורית ותעשו כבוד .בלעדיה כל זה לא היה קורה .שבת שלום

 

כתיבת תגובה

