פטריק הקדוש נגד הקידוש

בשישי האחרון לא נפתח בקבוק על שולחן השבת .כולם הגיעו בזמן ,היה אפילו צלי כתף מהמשובחים ,ורק אני ,שחגגתי באותו אחר צהריים את יומו של פטריק הקדוש ,בעזרת אינספור חצאים של גינס וצ'ייסרים של בלקבוש ,רבצתי סרוח במיטה וכל סוסי המלך וכל פרשיו לא הצליחו להוציא ממני יותר מתנועת יד. חוץ מזה כתבתי השבוע משהו לאנרג'י שהרתיח אנשים גם שם וגם כאן .אם למישהו היה ספק לגבי כוחה של מילה ,הוא מוזמן לראות כמה אגרסיות אנשים מוכנים להוציא בשביל 200 כאלה .כמחווה ליומו של פטריק הקדוש וכדי שלא יהיה משעמם ,העליתי טקסט שכתבתי לרייטינג לפני שנתיים בערך .אני מקווה שהשבוע אני אצליח לארח כמו שצריך ואפילו לכתוב על זה. שבת שלום

בלפאסט זה כאן
שתי בנות ישבו על הבאר וחישבו את הטיפ .זה היה הרגע לו חיכיתי .התקדמתי לכיוון אחד הכיסאות שעמד להתפנות כשהבארמן עצר אותי .המקום הזה שמור לזוג הוא אמר ,אבל אתה יכול לשבת כאן ,כן בטח ,בפינה מתחת לארון חשמל .בדיוק המקום עליו חלמתי כל השבוע .וכך נזרקתי משם בלי שאפילו כוס אחת תישבר .לקחתי את מה שנשאר מהכבוד העצמי שלי לצד השני של הרחוב. למקום בו האורות עמומים ,המוזיקה צ'יזית והשמחה רבה. שתיתי ג'יימסון עם קרח וגינס קטנה ,קומבינציה אירית שגרמה לי להפסיק לכעוס ,להתחיל לרקוד בכיסא ולהסתובב ימינה ישר לתוך החיוך שלה ,שאחריו התחלנו להתלטף במבטים כאילו אין שם איש מלבדנו .כשסוף סוף ניגשתי ,היא אמרה שהחברה שלה רוצה ללכת אז שלפתי התחכמות וחזרתי לכיסא .היא ניגשה אלי ושאלה אם אני נשאר ,אמרתי שכן, לחצנו ידיים והן הלכו .הייתה לה יד נעימה. אם לא הייתה לי משפחה בבית, בטח הייתי הולך אחריה אבל גם ככה אי אפשר להגיד שלא נהניתי

להשאיר תגובה

