מי רוצה להיות מבקר? – הבהרות

לכל מי שלא הבינה: הכותרת היא "מי רוצה להיות מבקר?". לא "מי רוצה לשכב איתי?" או "מי רוצה לברוח איתי לאי בודד ולעשות מלא ילדים?" אלא "מי רוצה לצאת איתי לאכול ואחר כך להתארח ברשימה באתר?". אחרי פרסום פוסט יום הנישואים שלי, כל הבנות המגיבות והאמיצות קיבלו חלחלה וכיבו את המיילים, כך שאני נאלץ לחשוב שטעיתי ולשקול את כל העניין מההתחלה – לא את החיים הפרטיים שלי, את ההצעה. מי שרוצה לדעת על מה אני מדבר, שיילך לקטגורית פרויקט הביקורת" מהקישור שבתחתית הפוסט ויתחיל לקרוא מההתחלה. כל השאר זכו לרגל תחילת השבוע, בזוג לינקים איכותיים עם תמונות ממש שוות: אנשי מזון באדיבות קונספציה ופלאפל באדיבות רסטובלוג

6 תגובות to “מי רוצה להיות מבקר? – הבהרות”

  1. אשה כחמה Says:

    לא הבנתי כלום.
    מי סגר לך מה ולמה?
    ומה אשתך קשורה לכל העסק?

  2. יאיר גת Says:

    כן, כנראה ששוב לא הייתי ברור. כל מיני אמיצות שגילו עניין בהתחלה, בנוסף אליך כמובן, נעלמו מחיי האינטרנטיים עם חשיפת מצבי המשפחתי. לכן חשבתי שכדאי להעמיד את הדברים על דיוקם לפני שאמשיך עם פרוייקט הביקורת . אם בכלל. שאר מה שקורה כאן, יימשך כרגיל.

  3. NalaThe1 Says:

    אני לא נעלמתי בגלל זה, נשבעת!
    פשוט לא הייתי בבית או ליד מחשב כל השבוע.
    אני אוהבת אוכל, לא גברים נשואים,
    בחיי.
    בבקשה תמשיך.

  4. יאיר גת Says:

    עכשיו כשהכל ברור ,אפשר להמשיך כרגיל .רק תפסיקו להיות כל כך קשות להשגה

  5. דידי Says:

    שלום יאיר, מה באמת היית חולה? עכשיו אתה יודע שאבא עוקב אחרי האתר שלך. ולגבי הפול – אני מוכן להצטרף

  6. יאיר גת Says:

    אין כמו משפחה תומכת ,הייתי חולה כמה שעות ולגבי הפול ,אפשר לקבוע לביקור הבא שלך בארץ .נדבר

כתיבת תגובה

