כחמה בקורדיליה. הביקורת

אחרי טעימה די מפנקת של דיירי חדר היין החדש בקורדיליה, אליה אתייחס בהרחבה במשך השבוע, פגשתי את הכחמה מפורום ביקורת מסעדות בתפוז. גם כחמה גם מעניינת וגם אוהבת לאכול ולשתות. לחברה יותר איכותית מזו לא יכולתי לצפות. אחרי הצלחה כזו, אין לי ספק שהפרוייקט יימשך. את ההתרשמות של הכחמה בעריכה קלה אפשר לקרוא עם לוחצים על הכותרת למשל

המילים של אישה כחמה: לפני מספר ימים, ראיתי בפורום אוכל של תפוז הודעה משונה קצת – מי רוצה להיות מבקר?  מי שרוצה לראות בעצמו איך הדברים עובדים, מוזמן להצטרף אלי לטעימה, השקה, פתיחה, מה שיבוא קודם ומה שיותר מעניין אותו . מיד צעקתי "אני אני אני אני". פניתי לכתובת שהיתה מצורפת להודעה. ואחרי מאבק איתנים (ביני ובין עוד 2 בחורות) זכיתי. (אוי, אני אוהבת לזכות). ההודעה הבאה קראה לי להתיצב במסעדת "קורדיליה" בסמטת זכוכית 1 ביפו. בשעה 20:00 . המאורע – השקת חדר יין במסעדה. התיצבתי. נכנסתי למסעדה. היו המון אנשים . מחזיקים כוסות יין. הרגשה קצת משונה. לא מכירה אף אחד. לאט לאט משתחררת. מסתכלת סביבי. יש אוכל, יין, אוירה , אנשים.. מה צריך האדם עוד? יאיר מביא לי כוס יין. (בזלת הגולן?) ברקע זמרת  שרה ומנגנת על פסתר. מהמטבח כל הזמן זורמים מגשים. ביצת הפתע – ביצה רכה עם קרם פרש וביצי סלומון, בליני עם קוויאר, פטה , מרק , מוסר עם ארטישוק, טונה אדומה, מרק עגבניות פטל וניוקי, רביולי לימון ברוטב שמפניה ושרימפס ליד, מולים בשעועית שחורה, תבשיל זנב שור ועוד ועוד ועוד. ביחוד אהבתי את האורז החום המתוק ברוטב קפוצ'ינו. איך אומרים ? סוף הדרך , פצצות לגבות וחבל"ז גם יחד. על כל זה מפקח עם חיוך וחולצה לבנה ניר צוק.ככל שעובר הזמן וככל שזורם יותר יין, חיוכי האנשים מתרחבים. ביחס ישיר. בתור מתחילה ולא מקצועית, נהנתי לעמוד מהצד לסקור את האנשים.מאד נהנתי. היה כיף.  מתי הפעם הבאה?  סתם דבר מה נחמד. פגשתי שם אדם ששמו "ליעם" וזה ראשי תיבות של "לא ילמדו עוד מלחמה". חן חן להורים.

 

3 תגובות to “כחמה בקורדיליה. הביקורת”

  1. יאיר Says:

    וזה מה שכתבו בוואלה – באותו עניין כמעט
    http://food.walla.co.il/?w=//853046

  2. pnina Says:

    הי,
    אני אמא של ליעם
    ואכן מקור השם הוא ראשי התיבות של
    לא ילמדו עוד מלחמה
    פנינה

  3. יאיר גת Says:

    שלום לאמא של ליעם ,באמת יופי של שם וגם טוב שבאת

להשאיר תגובה

