מה הולך להיות כאן

למעלה משנתיים אני מתפקד בתור "השותה" במגזין רייטינג. החומרים שמצטברים והמקומות שאני מגיע אליהם יכולים לאכלס בקלות יותר משלוש מאות מילה בשבוע, אז החלטתי להעלות לכאן את החומרים שלא ייכנסו לעיתון מסיבות של חוסר מקום, או חוסר טאקט. אם אני ארגיש מספיק נוח כנראה שאני בטח אכתוב גם על דברים אחרים.

3 תגובות to “מה הולך להיות כאן”

  1. מירב מאורנה בן-חיים Says:

    אז זה הבלוג של יאיר? מזל טוב. אני גאה להיות המגיבה הראשונה באתר. כל כך נקי כאן…
    מה נאמר? תמיד כיף לקרוא אותך ברייטניג, אז הרחבת הבמה מרחיבה את שמחתנו. : )
    לדעתי עוד תהפוך למותג. רות סירקיס, מאחוריך!

  2. CatMan Says:

    שמח לראות שביקרת אצלי, מקווה שקראת אחורה,
    החומר האחרון קצת דכאוני…
    לצערי (או שמא לשמחתי?) לא תמצא אצלי יין כמעט בכלל,
    הוא עושה לי כאב ראש, כנראה רגישות לטאנין. אבל לא ברור, כי ללבנים אני
    פחות רגיש, ובהם יש לא מעט. ואולי זו בכלל הגופרית.
    איך שלא יהיה – אני מקבל את ההאנג-אובר כבר בסוף הארוחה…
    אבל אני מניח שזה יחסוך לנו וויכוחים, לא?
    יין ואוכל , כמו אומנות, מוציאים קיצוניות מאנשים.
    וכשזה בעיתון , זה לרוב לא הקצה החיובי של הקיצוניות.
    לכן אני נשאר אדם פרטי.
    אין לי אומץ (או אג'נדה) כמוך.
    בהצלחה !

    (אגב, לא מכיר את האתר שבו אתה מפרסם. יכול לומר לך שיש
    יתרונות לישראבלוג, מבחינת מיקום בחיפושים בגוגל.
    לא ברור איך יריב ("אבא") עושה את זה, אבל במשך שבועות רבים
    הייתי מקום ראשון בחיפוש "אוכל בוכרי", כשמקום שני היה קונגרס-יהודי-בוכרה…)

  3. יאיר גת Says:

    דווקא הייתי שמח להתווכח יותר על אוכל ויין – על מה נתווכח על פוליטיקה? יכול להיות שזה אומץ, רוב הסיכויים שמדובר בטפשות אבל אני חייב להיות אני, גם כשאפשר להסתתר. הייתי רוצה לדעת מה שותה מי שאוהב אוכל ולא מסתדר עם אלכוהול

כתיבת תגובה

