כתבת היין הראשונה שלי

בימים אלה סיימתי את קורס היין של ססלוב – טוב לא ממש סיימתי כי לשיעור האחרון לא יכולתי להגיע. את הרשמים מהקורס אני בטח אפרסם בעיתון אבל בלב הכונן שלי מצאתי את כתבת היין הראשונה שלי על אדום 2000 של ססלוב. הכתבה התפרסמה לראשונה במרץ 2004 ונראה לי מתאים שהיא תהיה הראשונה להתפרסם כאן
לכל בקבוק של קברנה סוביניון 2000 מסדרת "אדום" של יקב ססלוב, מצורפת באלגנטיות חתיכת עץ שבוקעה מהעץ ששימש לייצור החבית. "מציצתו" כתוב על התווית "תגלה לחך את מקורות טעמי היין". בהתחלה זה נראה מצחיק, אחרי כמה שעות כבר הייתי מוכן למצוץ הרבה יותר מזה. אירוע ההשקה התקיים ב"בראון" בנחלת בנימין, בהשתתפות המון אנשים שאני לא מכיר. כשכולם התיישבו סביב השולחנות, תפסתי מקום על הבר ושתיתי כוס ראשונה. הצליח לססלוב. מישהי עם עיניים גדולות ושיער קצר שבאה לחפש עבודה, התיישבה לידי. מזגתי גם לה. ה"אדום" הזה רך ונעים, והטעמים שלו עושים חשק לשתות עוד. ססלוב סיפר על הכרם הגלילי שחוגג בימים אלה 14 שנות קיום – הוא יודע הצליח לו. היא סיפרה על המשרה הקודמת שלה – עורכת דין פלילית, ואני שתיתי עוד מה"אדום" והרגשתי שגם לי הולך לא רע, עד שיצאתי החוצה וגיליתי שמישהו דפק לי את האוטו. אתם לא מאמינים כמה ארגזי "אדום" אפשר לקנות במחיר של השתתפות עצמית אחת.
3 תגובות to “כתבת היין הראשונה שלי”

  1. open24 Says:

    mmm interesting content

  2. תותי Says:

    ההצלחה פנים רבות לה, לפעמים פנים יפות אפילו.
    והצלחה מתובלת ביין אדום היא ההצלחה האולטימטיבית כמדותמני.
    כך או כך – תתחדש על האתר והוא מאוד משמח.

    ומחשבה לסיום:
    כותב על יין? מן הסתם ראוי שתכניס גם כמה סודות לסוד העניינים.

    שלך,
    2T

  3. יאיר גת Says:

    תודה לך יקירתי. אני מניח שגם תורם של הסודות יגיע – ככה זה אחרי ששתים קצת לא?

להשאיר תגובה

